سرپرست فرمانداری هرسین:
سرپرست فرمانداری هرسین، مهمترین رسالت و وظیفه ذاتی شوراها را خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: اتخاذ راهکارها و برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت در جهت توسعه شهر و رفاه اجتماعی مردم ضروری است.
کد خبر: ۲۹۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴ 05 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا، امیرشاه آبادی روز دوشنبه در جلسه انتخاب هیأت رییسه جدید شورای اسلامی شهر هرسین که در سرسرای جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر هرسین باید مانند اعضای یک خانواده با هم صادق باشند و از پرداختن به حاشیه ها و مسائل جانبی خودداری کنند.
وی همچنین با تأکید بر حفظ حرمت و احترام به جایگاه ویژه شوراها تصریح کرد: اعضای شورا نماینده مردم برای پیگیری مشکلاتشان هستند و از این طریق زودتر به نتیجه می رسند.شاه آبادی افزود: ایجاد کار و اشتغال در هر منطقه ای نیازمند جذب سرمایه گذاران با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل ها می باشد و اعضای شورای اسلامی شهر هرسین باید با برنامه های ریزی صحیح برای جذب سرمایه گذار تلاش کنند.
سرپرست فرمانداری هرسین یادآور شد: فرمانداری نیز از تمام توان خود برای کمک به شورا و خدمت به مردم استفاده خواهد کرد.در پایان جلسه و پس از رأی گیری وحید رشیدی بعنوان رییس جدید شورای اسلامی شهر هرسین انتخاب شد.
در ادامه شاه آبادی و جمعی از مسئولان از نقاط مختلف شهر هرسین بازدید کردند.
شهرستان هرسین با 85 هزار نفر جمعیت در 44 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار گرفته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار