شنیده های تابناک از یک روز تعطیل ؛
به گزارش تابناک گیلان، روز گذشته و خیلی زودتر از آنچه تصورش را داشتیم اتفاقی در یکی از مناطق رانکوه املش به نام گرک رود رخ داد که شاید تلنگر جدی باشد برای همه مسئولین و سایر نمایندگان گیلان ، که بار دیگر و اینبار خیلی جد تر از گذشته ، با خود مروری داشته باشند به وعده و وعیدها و همه ی آنچه در ایام انتخابات و اسفند ماه 94 تحویل مردم حوزه انتخابیه خود داده اند.
کد خبر: ۲۶۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۴ 23 July 2016
تابناک / کمتر کسی به وظیفه اصلی و قانونی یک نماینده دقت دارد و گاهی خود کاندیداها نیز برای اینکه نظر بیشتری را به سمت خود جذب کنند ترفندهای تبلیغاتی ای را به کار برند که با وظیفه های ذاتی نمایندگان فاصله زیادی دارد.

به خاطر داریم که با نزدیک شدن به ایام انتخابات ، برخی از کاندیداها و طرفدارانشان از مسائل و مشکلات موجود در جامعه بهره گرفتند و حل مشکلات مختلف را به مردم وعده داده تا بتوانند حداکثر آراء را به دست آورند.

حتماً عده ای از مردم به سخنان پر از زرق و برق اینگونه کاندیداها گوش فرا دهند و انتخاب نماینده شان بر اساس تیزرهای تبلیغاتی و وعده حل مشکلات از جمله مشکل بیکاری باشد، اما به راستی وظایف نمایندگان چیست؟






به گزارش تابناک گیلان، روز گذشته و خیلی زودتر از آنچه تصورش را داشتیم اتفاقی در یکی از مناطق رانکوه املش به نام گرک رود رخ داد که شاید تلنگر جدی باشد برای همه مسئولین و سایر نمایندگان گیلان ، که بار دیگر و اینبار خیلی جد تر از گذشته ، با خود مروری داشته باشند به وعده و وعیدها و همه ی  آنچه در ایام انتخابات و اسفند ماه 94 تحویل مردم حوزه انتخابیه خود داده اند.

روز گذشته اسدالله عباسی ، نماینده مردم روسر و املش برای شرکت در یک مراسم ختم به منطقه گرک رود ، از توابع رانکوه املش رفت که این مراسم چندان برای این نماینده مجلس خوشایند نبود.


شنیده های تابناک از یک شاهد عینی حکایت می کند که برخی از چایکاران و کشاورزان محلی که از وضعیت موجود ، طبق وعده های نماینده مردم حوزه انتخابیه خود رضایت نداشتند ، انتقاداتی را نسبت به عباسی مطرح می کنند که این انتقادات با مزاج نزدیکان و اطرافیان وی سازگار نبود و منجر به درگیری بین دو طرف ماجرا شد که در این بین عباسی نیز مورد تعرض قرار گرفت.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
مردم انتظارحل مشکلات خودرادارندوبه وعده ووعیدتوجهی نمیکنند.
محمد
|
Netherlands
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
نماینده قبلی قرار بود مشکلات چای شهرستان رودسر رو برطرف کنه .اما متاسفانه هیچ کاری انجام نداد.انشاله دکتر عباسی یه تصمیم مهمی در این مورد اتخاذ کنند.
محمد
|
Netherlands
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
نماینده قبلی قرار بود مشکلات چای شهرستان رودسر رو برطرف کنه .اما متاسفانه هیچ کاری انجام نداد.انشاله دکتر عباسی یه تصمیم مهمی در این مورد اتخاذ کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
بندگان خدا آمدند حرفشان بزنند جواب مردم با نوچه هاش داد تصميمي از اين مهم تر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
نماینده قبلی تا بود حتی یک نفر از کشاورزان اعتراض نمیکرد...چون تنها نماینده ای که درد چایکار رو میدونست و حرف پایکار رو میزد در هر مصاحبه و نشست و جلسه ای فقط اون بود...اون که رفت دیگر صدای چایکار به هیچ جا نمیرسد...باید اینگونه خود را نشان دهند..حق با کشاورزان است...هنوزم حق و حقوقشان را و پول چای فروخته شده شان را نگرفته اند..ایا اگر معلمی حقوقش سر موعد پرداخت نشود اینگونه در سکوت و خفقامن میمانند..یا اگر کارمند بانکی حقوق و مزد زحمتش پرداخت نشود سر موعد ایا سکوت میکنند؟و پیزی نمیگویند؟ اما هیییییچ کس نیست حرف چایکار رو زند ..مردم کشاورز املش هم زورشون میاد که یه نماینده ی آنچنانی را از دست دادند و یک فرد بیخیال و به فکر جیب خودش اومده به قول خودشحرف دل کشاورزو بزنه....
مهدوي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
اقاي عباسي شما از چند ماه قبل انتخابات وارد منطقه شديد با انبوهي از وعدهاي قشنگ و رويايي،با انواع ترفند و تهمت و هزاران كار ناشايست ديگر كه خود و خداي خود ميدانيد،اكنون هم اعتراض مردم با مشت و لگد همراهان شما پاسخ داده ميشود.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
آقای عباسی با مدرک فوق دیپلم وارد مجلس شد ظرف 6 سال دکترا گرفت !!!!! چقدر به مردم پول داد تا نماینده مجلس شود ، در مجلس جه خبر است که ایشان این همه خرج کردند و حتی نماینده شدنش خودش جای سوال است .
حسن حکیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
باسلام درد کشاورزان چایکار را همه می دانند. آقای رهبری املشی هم می دانست و آقای عباسی هم می داند. اگر مدعی هستید که آقای رهبری املشی با وجود چهار سال نمایندگی اش نتوانست برای چایکاران کاری کند آیا دکتر عباسی که هنوز به مدت یک ماه است نماینده شده است می تواند همه مشکل چایکاران را حل کند با وجود مشکلات عدیده ای که این دولت برای کشور بوجود آورده است؟ کمی انصاف داشته باشید. به یاری خدا با کمی فرصت دادن به دکتر عباسی، انشاء الله مشکلات چایکاران و جوانان با وجود این نماینده محترم در آینده حل خواهد شد. به امید موفقیت برای دکتر عباسی و آرزوی سلامتی برای تمامی چایکاران محترم و عزیز.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
سلام
فتنه گرانی بودند که برای حمله به آقای عباسی ترغیب وتحریک شده بوند.
حقیقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
با سلام.همه میدانند عامل این جو سازی ها از کجا آب میخورد و دیگر این تحرکات قدیمی کمی نخ نما شده است. مردم به اندازه ای شعور دارند که تشخیص دهند مشکلاتی که در چهار سال حل نشد با چند ماه حل نخواهد شد!!! آن هم زمانی که دولت روبرویت باشد نه یارت!!!
یا حق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار