کد خبر: ۲۵۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۶ 10 July 2016
تابناک / مدیر عامل ستاد دیه گیلان از کمک یک‌میلیارد و 200 میلیون تومانی کمک نقدی و وعده مردم و خیران برای آزادی زندانیان دیه و غیرعمد در این استان خبر داد.

حمید کامران‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن‌های گلریزان، اظهار کرد: امسال 12 جشن گلریزان برای آزادی زندانیان غیر عمد در شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در جشن‌های گلریزان مبلغ یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان کمک شد، تصریح کرد: بخشی از این کمک‌ها به صورت چک و بخش دیگر نیز وعده بود.

مدیر عامل ستاد دیه گیلان کمک‌های خیران در جشن‌های گلریزان ماه مبارک رمضان امسال را نسبت به سال گذشته با 50 درصد افزایش عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در گیلان 642 نفر زندانی با جرایم غیرعمد وجود دارد، اضافه کرد: میزان محکومیت این تعداد زندانی 40 میلیارد تومان است.

کامران‌زاده دیه محکومان مذکور را مربوط به حوادث رانندگی، مالی، مهریه و نفقه دانست و گفت: زندانیان غیرعمد همواره در انتظار کمک خیران هستند.

وی درباره آزادی زندانیان توسط کمک‌های مردمی، یادآور شد: سال گذشته 630 نفر به خاطر 36 میلیارد تومان در زندان بودند که همه آنها آزاد شدند.

به گفته مدیر عامل ستاد دیه گیلان، برای آزادی زندانیان مذکور بخشی از شاکیان آنها رضایت دادند.

وی متذکر شد: مشکلات زندانی با خیران و شاکیان مطرح شده و آنها با رضایت خاطر از بخشی مطالبات خود گذشت می‌کنند.

کامران‌زاده با قدردانی از تلاش خیران شاکی، تصریح کرد: شاکیان زمانی که به محکومیت زندانی می‌رسند خودشان به دنبال آزادی زندانیان می‌آیند.

وی با اشاره به نقش مهم شاکیان در آزادی زندانیان غیرعمد، یادآور شد: سال گذشته شاکیان 50 درصد از مطالبات خود را گذشت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار