بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶ 19 May 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان 
از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.



آماده باش بازار برای آزادسازی قیمت خودرو


مجوز افزایش قیمت خودرو از سوی شورای رقابت در حالی صادر شده که به اعتقاد برخی از کارشناسان بازار، با توجه به کمبود تقاضا و افزایش عرضه بازار کشش بالا رفتن قیمت بیشتر خودروهای ساخت داخل را ندارد.

اقتصاد نیوز نوشت: مجوز شورای رقابت برای افزایش قیمت 23 نوع خودرو سواری و تجاری در حالی صادر شده که برخی کارشناسان خودرو بر این باورند که با توجه به کمبود تقاضا، بازار کشش این افزایش قیمت را ندارد.

آماده باش بازار برای آزادسازی قیمت خودرو/ بخشنامه جدید قیمت خودرو شنبه ابلاغ می‌شود
بر اساس این گزارش، آنگونه که رئیس شورای رقابت اعلام کرده بخش‌نامه افزایش قیمت انواع خودرو روز شنبه اول خرداد ماه از سوی این شورا به خودروسازان اعلام می‌شود اما برخی کارشناسان در گفت‌وگو با اقتصادنیوز بر این باورند که در حال حاضر رقابت در بازار خودرو به حدی بالاست که نیازی به قیمت‌گذاری دولتی نیست و هر گونه افزایش قیمت باعث رکود بیشتر در بازار خواهد شد.

داود میرخانی‌رشتی، مشاور انجمن خودروسازان ایران در این باره به اقتصادنیوز گفت: آنگونه که خودروسازان اعلام کرده‌اند، قیمت های جدید را اعمال نخواهند کرد چرا که معتقدند در حال حاضر خودروهایی که به تولید می رسانند با قیمت تعادلی به فروش می‌رسد.

او افزود: امتناع طرف عرضه و تقاضا از افزایش قیمت خودرو نشان دهنده آن است که دخالت دولت در امر قیمت‌گذاری دولتی نه به صلاح تولیدکننده است و نه مصرف‌کننده و بهتر است که دولت دست از قیمت‌گذاری خودرو بردارد.

مشاور انجمن خودروسازان گفت: سال‌هاست که با مدیران دولتی نامه‌نگاری می‌کنیم تا اجازه دهند خودرو در حاشیه بازار قیمت‌گذاری شود اما آنها هر بار دخالت کرده یا از افزایش قیمت جلوگیری می کنند یا اینکه در مواقعی که لازم نیست اقدام به بالا بردن قیمت‌ها می‌کنند.

در همین زمینه علیرضا پورحسنی به اقتصادنیوز گفت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان از چند روز دیگر آغاز می شود خود به خود به سبب کاهش سفرها، بازار راکد می شود بنابراین افزایش قیمت خودرو آن هم از سوی مراکز قیمت گذاری دولتی نوعی بدسلیقگی به شمار می رود.

او افزود: با توجه به اینکه اختلاف قیمت کارخانه ای برخی خودروهای ساخت داخل با قیمت بازار ناچیز است، این افزایش قیمت سبب خواهد شد که قیمت برخی خودروها در بازار آزاد از قیمت کارخانه ای آن کمتر شود.

پورحسنی تصریح کرد: بازار خودرو کماکان با کمبود مشتری روبروست و به نظر می رسد که قیمت خودرو کشش افزایش را ندارد و بهتر است اجازه دهند تا خودروساز در حاشیه بازار اقدام به قیمت گذاری کنند.



بازیگران فیلم «وارونگی» در جشنواره کن+تصویر


سحر دولتشاهی و علی مصفا بازیگران فیلم «وارونگی» به کارگردانی بهنام بهزادی هستند.
«وارونگی» در بخش نوعی نگاه شصت و نهمین دوره جشنواره فیلم کن حاضر است. 

به گزارش آفتاب به نقل از خبرآنلاین، این فیلم اولین نمایش خود را به عنوان یکی از 15 فیلم بخش رقابتی بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن در سالن «دبوسی» جشنواره فیلم کن تجربه کرد.

بازیگران فیلم «وارونگی» در جشنواره کن+تصویر




روزی که خاطرات دانشجویی جهانگیری زنده شد


حضور در جشن پنجاهمین سالگرد تأسیس دانشگاه صنعتی شریف خاطرات دوران دانشجویی معاون اول رئیس جمهور را زنده کرده است.

ایسنا، اسحاق جهانگیری که امروز برای حضور در جشن پنجاهمین سالگرد تأسیس دانشگاه صنعتی شریف به غرب تهران رفته بود در آخرین ساعات روز چهارشنبه در صفحه‌ی خود در اینستاگرام دست به قلم شد و از خاطرات دوران دانشجویی‌اش نوشت.

او در این مطلب نوشته است: "امروز که برای شرکت در جشن پنجاهمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی شریف به این دانشگاه رفتم برای من که بخشی از تحصیلاتم را در دانشگاه صنعتی شریف گذراندم یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای زندگی‌ام خواهد ماند. هرچند پیش از این علاوه بر دوران دانشجویی در دوران مسئولیتم در وزارت صنایع و معادن نیز به این دانشگاه رفته بودم اما جشن امروز که موجب شده بود بسیاری از اساتید پیشکسوت و فارغ‌التحصیلان و دوستان خوبم را دوباره ببینم و خاطرات زیبای دوران تحصیل برایم زنده شود، روزی متفاوت بود. بدون تردید نقش درخشان و کم‌نظیر دانشگاه صنعتی شریف در روند توسعه‌ی ایران به خصوص رشد بخش صنعت کشور انکارناپذیر است. به روح بلند مرحوم دکتر مجتهدی بنیان‌گذار این دانشگاه که مدیر منضبط و توانمندی بود و با درایت بی‌نظیرش بنیان دانشگاه صنعتی شریف را به نحوی گذاشته که آثار و برکات آن در همه ادوار تاریخی روز به روز بیشتر آشکار می‌شود، درود می‌فرستم.



فهرست 32 نفره کی روش برای تیم ملی


سرمربی تیم ملی 32 بازیکن را به اردوی این تیم دعوت کرد.
سایت فدراسیون فوتبال: سرمربی تیم ملی 32 بازیکن را به اردوی این تیم دعوت کرد.

کارلوس کی روش 32 بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی فراخواند.

اسامی این بازیکنان به شرح زیر است:

دروازه‌بانها:

علیرضا حقیقی، علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری، رشید مظاهری

مدافعان:

سید جلال حسینی، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی، محمد طیبی، سیامک کوروشی، عزت الله پورقاز، میلاد محمدی، احسان حاج صفی، رامین رضاییان، دانیال ماهینی، وریا غفوری

بازیکنان میانی:

آندرانیک تیموریان، کمال کامیابی‌نیا، سعید عزت‌اللهی، داریوش شجاعیان، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی

مهاجمان:

اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، رحیم زهیوی، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، مهدی طارمی، احسان پهلوان، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد و سروش رفیعی

این بازیکنان باید ظهر روز دوم خرداد خود را در هتل آزادی به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند. بازیکنان دعوت شده باید گذرنامه خود را به همراه داشته باشند.

همچنین بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی، برنامه بازیکنانی که درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و فینال جام حذفی هستند پس از پایان این بازیها به آنها اعلام خواهد شد.



کارهای عجیب و غریب رئیس جمهور کرواسی

"کولیندا گرابار کیتاروویچ" رئیس جمهور کرواسی روز گذشته برای دیدارهایی دیپلماتیک وارد تهران شد. رئیس جمهور 48 ساله کرواسی علاقه زیادی به گرفتن عکس های عجیب و غریب و انتشار آنها در شبکه های اجتماعی دارد. از علاقه شدید به ورزش های توپ و تور تا پوشیدن لباس های نظامی.






منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار