تهران- ایرنا- «حمزه زرینی» دریافت کننده ملی پوش کشورمان پس از نخستین دیدار دوستانه تیم ملی والیبال کشورمان در برابر فرانسه، گفت: روی هم رفته یک سری درس های خوبی از مسابقه مقابل تیم ملی فرانسه گرفتیم.
کد خبر: ۲۲۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 14 May 2016
به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون والیبال، زرینی پس از این مسابقه افزود: بازی خیلی خوب بود؛ ست اول و دوم خیلی بهتر بود؛ ست سوم و چهارم در پوئن های آخر بالا بودیم و سر اشتباهات فردی نتواستیم پیروز شویم اما روی هم رفته یک سری درس های خوبی گرفتیم و انشااله در بازی بعد بهتر خواهیم شد.
او ادامه داد: در این فرصت باقی مانده باز می گردیم تا یکسری مشکلاتی که داشتیم و مشخص بود در چه نقاطی و چه دنده هایی ضعف داریم آنها را بر طرف کنیم تا برای انتخابی المپیک آماده شویم.
همچنین «عادل غلامی» سرعتی زن تیم ملی والیبال کشورمان نیز پس از پایان این بازی دوستانه در این خصوص گفت: جدای از اینکه بخواهیم به نتیجه مسابقه نگاه کنیم، ما در این مسابقه از نظر انسجام تیمی خیلی بهتر از قبل شدیم و خیلی والیبال را بهتر بازی کردیم. 
سرعتی زن تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: به همین دلیل به نظر من نباید به نتیجه مسابقه نگاه کنیم چرا که اصلا در بازی های تدارکاتی برد و باخت مهم نیست بلکه مهم این هست که عملکردمان نسبت به تاکتیک هایی که داریم، خوب باشد.
وی در پایان گفت: به اعتقاد من روزهای بهتری داریم و امیدوارم در مسابقه بعدی بهتر باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار