مديركل دفتر مديريت بحران استانداري سمنان از وقوع سيلاب ناشي از بارش رگباري باران شامگاه روز سه شنبه در شهرهاي سمنان، سرخه و مهديشهر خبر داد و گفت: سيلاب به تاسيسات زيربنايي، معابر درون شهري و وبرون شهري و واحدهاي مسكوني و راه هاي منطقه خسارت وارد كرده است.
کد خبر: ۲۲۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 12 May 2016
احمد طاهري سه شنبه شب در گفت و گو با ايرنا گفت: سيلاب ناشي از بارندگي شديد امشب باعث آبگرفتگي قابل توجهي در محور سرخه به گرمسار در منطقه جمشيد آباد شد.
وي خاطرنشان كرد: در بخش شهري نيز واحدهاي مسكوني و تجاري شهروندان سمنان در پي بارندگي و جاري شدن سيلاب در معابر شهري، آسيب و خسارت ديده است.
طاهري يادآور شد : خسارت به تاسيسات زيرساختي، راه ها، برق شهري در شهرستان سمنان قابل توجه بوده است.
وي با بيان اينكه برآورد خسارات وارده به بخشهاي مختلف پس از امدادرساني و رفع خرابيهاي اوليه انجام مي شود، تاكيد كرد: گروه هاي مختلف اكنون به دنبال نجات جان مردم و رهاسازي برخي خودروها از آبگرفتگي و كاهش خسارات هستند.
مديركل دفتر مديريت بحران استانداري سمنان تاكيد كرد: بارندگي رگباري امشب اكنون به سمت شرق استان در حركت است و انتظار بارش در شهرستان هاي شاهرود و ميامي را نيز داريم.
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان نيز به ايرنا گفت: بارش شديد امشب باعث آوار و ريزش سه واحد مسكوني شد كه اين حوادث تلفات جاني نداشت.
علي يحيايي افزود: سه واحد مسكوني در محدوده خيابان حافظ نو در ميدان حافظ، خيابان آستانه در اطراف امامزاده يحيي)ع) و يك واحد مسكوني نيز در خيابان طالقاني ريزش داشت كه فقط باعث خسارات مالي شد.
وي تاكيد كرد: اكيپ هاي امدادي هلال احمر با توجه به شرايط اين واحدهاي مسكوني، چند واحد مسكوني اطراف خانه آوارشده به ويژه در خيابان آستانه را تخليه كرده اند.
وي ياد آور شد: بيش از 10 اكيپ مختلف امداد و نجات هلال احمر امشب در سطح شهر سمنان به نجات خودروهاي گرفتار در آبگرفتگي و تخليه آبگرفتگي در نقاط مختلف مشغولند.
هواشناسي كشور امروز براي 13 استان كشور در مركز سلسله كوه هاي اابرز و زاگرس بارندگيهاي شديد پيش بيني كرده بود و درباره آبگرفتگي و خسارات، هشدار داده بود.
بر اساس كسب ايرنا از ايستگاه هواشناسي سمنان 29.8 ميليمتر باران در سمنان باريد كه بارش باران از ساعت 20 و 10 دقيقه تا 22 و 10 ادامه ادامه داشته است.
به پيش بيني هواشناسي، فردا نيز بارندگي در سمنان با شدت كمتري ادامه مي يابد و از چهارشنبه شب، وضعيت جوي به حالت عادي بازمي گردد.
بر اساس كسب خبر ايرنا از ايستگاه هواشناسي سمنان 29.8 ميليمتر باران در سمنان باريد كه بارش باران از ساعت 20 و 10 دقيقه تا 22 و 10 ادامه ادامه داشته است.
به پيش بيني هواشناسي، فردا نيز بارندگي در سمنان با شدت كمتري ادامه مي يابد و از چهارشنبه شب، وضعيت جوي به حالت عادي بازمي گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار