اضافه‌کاری چهار میلیون و 300 هزار تومانی و فوق‌العاده خاص یک میلیون و 800 هزار تومانی که هم در فیش حقوقی بهمن‌ماه و هم فروردین درج شده است از مواردی است که موجب افزایش قابل توجه حجم دریافتی مدیران بیمه مرکزی در برابر سایر کارمندان دولت شده است.
کد خبر: ۲۲۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 12 May 2016
به گزارش نامه‌نیوز، بیمه مرکزی در واکنش به انتشار تصاویر فیش حقوقی اسفندماه مدیرانش در رسانه‌ها و انتقادات در این باره، ضمن ارسال فیش حقوقی بهمن ۹۴ و فروردین ۹۵ عضو هیأت مدیره‌ای که بیشترین دریافتی اسفندماه را داشت اعلام کرد از خزانه پول نمی‌گیریم. در همین رابطه بیمه مرکزی در واکنش به انتشار این فیش‌های حقوقی تاکید کرد: بخش عمده خالص دریافتی در اسفندماه شامل برخی معوقاتی است که در مدت 84 ماه (از سال 87 تاکنون) پرداخت نشده بود و طی فرآیند‌های قانونی به حساب آنها و بدون پنهانکاری یا در قالب فیش‌های مختلف، به صورت کلی و در یک فیش تجمیع  و صادر شده است.  در توضیحات بیمه مرکزی بر این مساله تاکید شده است که این معوقات در سایر دستگاه‌ها هم وجود داشته که آنها هم در این مدت این معوقات را دریافت کرده‌اند؛ بنابراین این پرداختی تنها مشمول بیمه مرکزی نمی‌شود. در همین رابطه خبرها و تحلیل‌های مختلفی مطرح شد از جمله اینکه رئیس‌کل بیمه مرکزی یکی از مدیران بیمه مرکزی را برکنار کرده یا اینکه 200 میلیون تومان به خزانه بازگشته است. اما بیمه مرکزی این خبرها را تکذیب و اعلام کرد بیمه مرکزی پولی از خزانه دریافت نمی‌کند و حقوق و مزایای کارکنان را از محل درآمدهای خود پرداخت می‌کند! هر چند دریافتی این مدیر در بهمن سال گذشته و فروردین‌ماه امسال بسیار کمتر از رقم اسفندماه است اما باز هم ارقام درج‌شده قابل تامل هستند. اضافه‌کاری 4 میلیون و 300 هزار تومانی و فوق‌العاده خاص  یک میلیون و 800 هزار تومانی که هم در فیش حقوقی بهمن‌ماه و هم فروردین درج شده است از مواردی است که موجب افزایش قابل توجه حجم دریافتی این مدیران در برابر سایر کارمندان دولت می‌شود.

از طرف دیگر با وجود اینکه بخش زیادی از دریافتی اسفندماه مدیران بیمه مرکزی معوقات قبلی بوده اما دریافت وام 400 میلیون تومانی با عنوان وام ضروری(!) چگونه قابل توجیه است؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار