کد خبر: ۲۲۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 10 May 2016
تابناک گیلان - برای افتتاح این تعداد واحد مسکونی 159 میلیارد تومان هزینه شد
سه هزار و 153 واحد مسکن مهر امروز بطور همزمان در گیلان افتتاح شد.

به گزارش اخبار استانهای خبرگزاری صدا و سیما ، برای ساخت این خانه ها که در شهرهای کلاچای ، رضوانشهر و منجیل به بهره برداری رسیدند ،  159میلیارد تومان هزینه شد.

مراسم نمادین افتتاح سه هزار و 153 مسکن مهر گیلان با حضور علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ،  آیت الله رسولی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور و جمعی از مسئولان گیلان در مجتمع  40 واحدی مسکن مهر کلاچای برگزار شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در این مراسم از اجرای سه هزار و  500 طرح هادی روستایی خبرداد و گفت : بخشی از این طرح ها، طرح های نیمه کاره پارسال است که امسال به پایان می رسد.
آقای تابش به نوسازی 100هزار خانه روستایی در کشور اشاره کرد و   افزود : از هر سه خانه روستایی در کشور ، یک خانه مقاوم سازی شده است.
وی با بیان اینکه ساخت 340 واحد مسکن مهر در شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر کشور به عهده بنیاد مسکن کشور بود گفت :  290 هزار واحد از این واحدها تاکنون واگذار شده است  و 50 هزار واحد باقیمانده تا پایان امسال به متقاضیان واگذار خواهد شد.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به اینکه خیران مسکن ساز در ساخت 28 هزار واحد مسکن مشارکت کرده اند افزود : تا کنون 12 هزار واحد از این خانه ها واگذار شده است  و 10هزار واحد هم تا پایان امسال واگذار خواهد شد.
آقای تابش با اشاره به اینکه سالانه حدود 200 هزار واحد در روستاهای کشور مقاوم سازی می شود گفت : امسال مقاوم سازی 150هزار واحد خانه روستایی به پایان می رسد.
آیت الله رسولی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور هم گفت : خدمت صادقانه و بی منت به مردم به ویژه نیازمندان و جلب رضایت خدا 2 هدف اصلی این نهاد انقلابی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار