کد خبر: ۲۲۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 10 May 2016

طرفداری- بازی تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز که در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار و با نتیجه سه بر دو به سود سرخ پوشان تبریزی به پایان رسید حواشی بسیاری پیش، حین و پس از بازی داشت و جالب اینجاست که هنوز این حواشی ادامه دارند.

پس از سر و صدای زیادی که درگیری امیر قلعه نویی و سید مهدی رحمتی در جریان و پس از بازی روز یکشنبه به پا کرده و حتی منجر به عذرخواهی سنگربان آبی پوشان از پیشکسوتان و هواداران تیمش شد اینک استقلالی ها دست روی سوژه جدیدی گذاشته و مدعی هستند که تراکتورسازی در این بازی از بازیکن محروم در ترکیب خود استفاده کرده است.

ماجرا از این قرار است که استقلالی ها معقتد هستند که مهدی کیانی هافبک تیم تراکتورسازی در بازی روز یکشنبه دو اخطاره بوده و به دلیل پشت سر گذاشتن یک محرومیت یک جلسه ای پس از دریافت سه کارت زرد با لباس گسترش فولاد با توجه به قانون لیگ برتر و به دلیل دریافت دو کارت زرد دیگر پس از پشت سر گذاشتن آن محرومیت که کارت دوم مربوط به بازی مقابل ملوان در هفته بیست و هشتم می باشد می بایستی در بازی هفته بیست و نهم محروم می شد و حال که این اتفاق رخ نداده باید بازی سه بر صفر به سود آنها اعلام شود.

حال باید دید این ماجرا تا کجا پیش خواهد رفت و آیا به نتیجه منجر خواهد شد یا خیر؟ البته با توجه به اینکه مهدی کیانی یکی از دو کارت مذکور را با لباس گسترش فولاد تیم سابق خود دریافت کرده است احتمال تغییر نتیجه بسیار کم می باشد چرا که در این موارد معمولا کارت زرد بازیکن پس از پیوستن به یک تیم دیگر پاک می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار