مدیرمسئول تابناک استان در نامه ای سرگشاده به مدیرکل صداوسیمای گیلان ؛
به گزارش تابناک گیلان، وی ادامه داد: حتی اگر هیچ رسانه ای در این ایام به موضوع کنگره نمی پرداخت، باز هم زلالی روح بلند ۸۰۰۰ شهید، بیشتر از الان در فضای شهر و استان و کشور ساری و جاری میشد.
کد خبر: ۲۲۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 08 May 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: علی طلوعی مدیر کل صدا و سیمای گیلان در یادداشتی نسبت به اظهارات منتسب به وی در فضای مجازی واکنش اینگونه نشان داد: اخیرا از قول این بنده سراپا تقصیر خبری در فضای مجازی منتشرشده است مبنی بر اینکه: "مدیرکل صداوسیمای گیلان جریان سازی رسانه ای راعامل برگزاری با شکوه کنگره ملی ۸۰۰۰شهید استان اعلام کرد” که باید بگویم: کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید سرافراز استان، هیچ نیازی به جریان سازی رسانه ای نداشته و نخواهد داشت که اتفاقا عکس آن  صادق تر است و این رسانه ها هستند که محتاج جریان شهدا هستند.

به گزارش تابناک گیلان، وی ادامه داد: حتی اگر هیچ رسانه ای در این ایام به موضوع کنگره نمی پرداخت، باز هم زلالی روح بلند ۸۰۰۰ شهید، بیشتر از الان در فضای شهر و استان و کشور ساری و جاری میشد.






مدیرمسئول خبرگزاری تابناک استان گیلان در واکنش به اظهارات علی طلوعی نامه ای سرگشاده نوشت که با هم مرور خواهیم کرد:


مدیرکل محترم صداوسمای گیلان - جناب آقای دکتر طلوعی

سلام علیکم


زاهد و عجب و نماز و من و مستی و نیاز     /     تا تو را خود ز میان با که عنایت باشد


اصطلاح پوپوليسم بیش از 100سال است كه در ادبيات دنيا رايج شده ، اما مطابق معمول معنا و كاربرد ايراني اش چيزي است كه زمين تا آسمان با معنا و كاربرد بين المللي اش فرق دارد ؛ همانطور كه چپ و راست ايراني با چپ و راست بين المللي فرق دارد و همانطور كه دموكراسي ايراني با بين المللي آن فرق می کند.

پوپولیسم حالا دیگر به همه‌ی شئون زندگی ایرانی‌ها و با شدت بیشتر به ما گیلانی ها حمله کرده و همه را آلوده‌ی خودش کرده است.

اگرچه مدت کوتاهی از مدیریت حضرت عالی در صدا و سیمای گیلان می گذرد ؛ اما وقتی تلویزیون را که روشن می‌کنیم ، در معرض هجوم برنامه‌هایی هستیم که مثلا برای سرگرمی و شادابی ما ساخته شده‌اند ولی حاصل‌شان در نهایت چیزی جز تحمیق ما نیست.

ادبیاتی که جنابعاتی در یادداشت خود به کار برده اید ما را به انتخاباتی برد که نه تنها خاطره خوبی از آن به یاد نداریم ؛ بلکه یاد آن روزها ، خواب امروزمان را هم میستاند.

روزهایی که یكي با همين زبان شما صحبت مي كرد و از غارت بيت المال مي گفت و دست در دست هم دهيم و مهرورزي و ... و دیگری سخن از برنامه ريزي استراتژيك و آمايش سرزمين و ضريب جيني و دهكهاي درآمدي و ... داشت ؛  و طبيعي بود كه مردم كسي را انتخاب مي كنند كه حرفش را مي فهمند!

نادیده گرفتن زحمات همکاران رسانه ای شما در کنگره ی 8000 شهید والامقام گیلان، ظلم و جفا در حق این زحمتکشان بی مدعا بود.

چگونه می توانید خود را از جنس رسانه و فرهنگ بدانید درحالیکه با الفاظ پوپولیستی سعی در انکار نقش بسزای رسانه های مکتوب و مجازی گیلان، در کنگره ی اخیر داشتید!؟

آقای دکتر طلوعی ، از شما می خواهیم که اگر با زبان تکریم و تشکر میانه ی خوبی ندارید ، زخم زبان نزنید و از اهالی رسانه گیلان ، برای حفظ موقعیت و جایگاه خود هزینه نکنید ؛ چراکه با این ادبیات پوپولیستی ، گره ای از مشکلات گیلان باز نمی شود.

دکتر عزیز ، به خاطر داریم که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: زنده نگه داشتن یاد شهدا ، کمتر از شهادت نیست ، و در همین کنگره ی اخیر ، همکاران رسانه ای شما سنگ تمام گذاشتند و به جرات میتوان گفت که رسانه های استان، به مراتب تاثیرگذاری بیشتری نسبت به مجموعه تحت امر شما ، در هرچه باشکوه تر برگذار شدن مراسم اخیر داشتند و شاید یکی از عوامل ناراحتی شما همین موضوع باشد!

در پایان از جنابعالی می خواهیم که با رسانه های گیلان ، مهربان تر بوده و در این روزهای سختی که بر همه ما میگذرد ، با همدلی و هم زبانی سعی در رفع موانع و رسیدن به نقطه مطلوب داشته باشید.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
سلام.کجای عبارات دکتر طلوعی نادیده انگاشتن سایر رسانه ها بود.به قول شاملو:خورشید را گذاشته می خواهد با اتکا به ساعت شماطه دار خویش بیچاره خلق را متقاعد کند که شب از نیمه نیز برنگذشته است.طوفان خنده ها.
همشهري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
پاسح تابناک به نوشته دکتر طلوعي ربطي نداشت . طلوعي نقش رسانه ها را ناديده نگرفته بود ...تابناک عزيز يادداشت را دوباره بخوانيد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار