نایب رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: مسابقات هندبال نونهالان دختر کشور که قرار بود از فردا در قم آغاز شود به دلیل انصراف برخی از تیم‌ها از سوی فدراسیون هندبال لغو شد.
کد خبر: ۲۲۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰ 03 May 2016
به گزارش تابناک قم، زهرا خلیفه قلی اظهار داشت: مسابقات هندبال نونهالان دختر کشور به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و قرار بود مسابقات منطقه ۲ کشور با حضور ۶ تیم به میزبانی قم برگزار شود که با وجود انجام تمهیدات برای میزبانی، این مسابقات لغو شد.

وی افزود: بر اساس برنامه تدوین شده، قرار بود تیم‌های حاضر در این مسابقات امروز وارد قم شوند و مسابقات از روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت تا جمعه ۱۷ اردیبهشت در سالن نرگس قم به انجام برسد اما پس از انصراف ۳ تیم از مسابقات فدراسیون هندبال تصمیم گرفت مسابقات را با تیم‌های باقی مانده برگزار نکند.

نایب رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: ۲ تیم از استان تهران و یک تیم از استان قزوین از حضور در این مسابقات کناره گیری کردند و تیم هندبال گیلان هم از ابتدا اعلام آمادگی جدی نکرده بود و در ‌‌نهایت تنها تیم‌های البرز و قم در جدول باقی می‌ماندند.

خلیفه قلی بیان داشت: با توجه به اینکه باید از این گروه ۲ تیم به مرحله بعد صعود می‌کردند فدراسیون هندبال تصمیم گرفت برنامه جدیدی برای برگزاری مسابقات منطقه ۲ تدوین کند اما مشخص نیست در برنامه جدید قم، میزبانی از این مسابقات را بپذیرد یا خیر و این تصمیمی است که هیئت هندبال استان قم اتخاذ خواهد کرد.

وی عنوان کرد: مشکلات مالی از یک سو و نزدیکی زمان مسابقات به زمان برگزاری امتحانات مدارس دلایل اصلی انصراف تیم‌های حاضر در این مسابقات عنوان شده است اما قم برای میزبانی از این مسابقات کاملا آماده بود.

نایب رئیس هیئت هندبال استان قم تصریح کرد: در حال حاضر هندبال بانوان قم جایگاه مناسبی در سطح کشور دارد و به دلیل درخشش و حضور تیم هندبال هدف پویان جوان در لیگ بر‌تر کشور و چند بازیکن ملی پوش جوان از این تیم در تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان، قم به یکی از استان‌های خوشنام این رشته در حوزه بانوان تبدیل شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار