لیگ برتر هندبال آقایان
تابناک : تیم هندبال هپکو اراک با تساوی برابر فولاد مبارکه اصفهان یازده امتیازی شد و با قرار گرفتن در مکان ششم جدول رده بندی از صعود به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها بازماند.
کد خبر: ۲۲۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴ 30 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی، هفته پایانی مرحله دوم لیگ برتر هندبال مردان با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید و در نتیجه آن تیم هندبال هپکو اراک از صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها بازماند و تیم های منیزیم فردوس، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان و کفش ملی تهران به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

تیم هندبال هپکو اراک امیدهای خود را برای صعود به مرحله نیمه نهایی از دست داده بود در سالن اختصاصی خود عصر امروز به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان رفت.

صعود تیم فولاد مبارکه به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها به کسب امتیاز از دیدار برابر هپکو و عدم نتیجه گیری تیم مس کرمان در دیدار با شهرداری کاشان گره خورده بود.

دیدار تیم های هپکو اراک و فولاد مبارکه اصفهان با تساوی 24 به 24 به پایان رسید و در دیگر دیدار نیز مس کرمان از سد شهرداری کاشان گذشت با این حال سپاهان به دلیل تفاضل گل بیشتر نسبت به مس و کفش ملی تهران در رده سوم قرار گرفت و همراه با تیم‌های نفت و گاز گچساران، منیزیم و کفش ملی به نیمه نهایی صعود کرد.

در دیگر دیدار های این هفته منیزیم فردوس 32 بر 20 نفت و گاز گچساران را شکست داد. در یزد تیم بافق توانست با حساب 40 بر 23 از سد كفش ملي بگذرد.

بدین ترتیب تیم های  منيزيم فردوس و نفت و گاز گچساران به ترتیب با 21 و 19 امتیاز در مکان های اول و دوم جدول قرار گرفتند. فولاد سپاهان، كفش ملي و مس كرمان با 15 امتیاز و به دلیل اختلاف تفاضل سوم تا پنجم شدند. تیم هپکو اراک با 11 امتیاز در مکان ششم جدول قرار گرفت و سنگ آهن بافق با 10 امتیاز و شهرداری کاشان با 6 امتیاز هفتم و هشتم شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار