کد خبر: ۲۱۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴ 23 April 2016
تابناک گیلان - پروفسور مجید سمیعی استاد علوم مغز و اعصاب اظهار نظر در باره مرگ مهرداد اولادی فوتبالیست و دیگر ورزشكاران را تكذیب كرد و گفت : اظهار نظر درباره این موضوع در حیطه تخصص من نیست و من هیچگاه دراین زمینه سخنی نگفته ام.

به گزارش خبرنگارایرنا ، سمیعی شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در شیراز اظهار داشت : مطالبی كه به نقل از من دراین زمینه در فضای مجازی منتشر شده را تایید نمی كنم ، اصولا ارتباطی به من ندارد كه چه موادی درآب وجود دارد و چه موادی وجود ندارد.

پروفسور سمیعی كه برای حضوردرجمع دانشجویان و امضای تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشكی شیراز به این شهر آمده افزود:كسانی كه این مطالب را از سر آگاهی یا ناآگاهی منتشر می كنند دنبال اهداف خاص هستند و كسانی كه آن را باور می كنند اهل خرد نیستند.

اخیرا مطلبی در شبكه های مجازی منتشر شد كه نشردهندگان مدعی شدند پروفسور سمیعی جراح مغز و اعصاب دیشب در یك مصاحبه تلفنی با صدای آمریكا اعلام كرد : علت مرگ مهرداد اولادی و هزاران جوان زیر سی سال كه هر روزه در ایران دچار سكته قلبی می شوند ماده ضد عفونی كننده« سیترو گلسیرین هیدرو كلراید» می باشد كه مدتی است برای از بین بردن آلودگی آب استفاده می شود.
در این مطلب آمده است: این ماده خطرناك در سرتاسر دنیا یك محلول پاك كننده شیمیایی خیلی قوی می باشد كه برای كارهای صنعتی و بیمارستان ها استفاده می شود.
این مطلب به نقل از پروفسور سمیعی افزوده است:اما متاسفانه در ایران سازمان آب برای پاك كردن آب آشامیدنی استفاده می كند.
مهرداد اولادی بازیكن اسبق تیم ملی و تیم های باشگاهی و تیم ملوان بندر انزلی اخیرا بر اثر ایست قلبی درگذشت .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار