تابناک: تیم هندبال هپکو اراک برابر تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه 26 بر 16 شکست خورد.
کد خبر: ۱۸۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲ 27 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، در مرحله دوم رقابتهای لیگ برتر هندبال تیم فولاد مبارکه سپاهان در سالن هندبال شهید سجادی اصفهان با نتیجه 26 بر 16 مقابل میهمان خود هپکو اراک به برتری رسید.

این دیدار حاشیه هایی هم داشت،درحالی که تنها 5 دقیقه به پایان نیمه اول باقی مانده بود، بازیکنان تیم هپکو اراک به دلیل اعتراض به نحوه قضاوت داور این دیدار زمین بازی را ترک کردند اما چند دقیقه بعد به زمین بازی بازگشتند.

پس از این دیدار سرمربی تیم هندبال هپکو اراک در جمع خبرنگاران با اشاره به قضاوت ضعیف داور گفت: بازی در نیمه اول کیفیت نسبتا خوبی داشت اما با قضاوت بد داور شرایط کاملا تغییر کرد و بازی بسیار ضعیفی را در ادامه شاهد بودیم. رضایی اظهار داشت:امیدوارم کمیته داوران فکری به حال وضعیت این روزهای داوری هندبال بکند،باخت تیم ما تنها به دلیل ضعف داور این دیدار بود .

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان هم در گفتگو با خبرنگاران گفت:می دانستیم بازی سختی را مقابل نماینده اراک خواهیم داشت. اگرچه در نیمه اول در اجرای تاکتیکهای موردنظرمان به مشکل خوردیم اما در نیمه دوم بازیکنان به خوبی نبض بازی را در اختیار گرفتند و توانستند تاکتیکها را در زمین اجرا کنند و خوشبختانه توانستیم یک برد خوب را بدست آوریم.رحیمی زاده در رابطه با بازی هفته آینده تیم سپاهان مقابل منیزیم فردوس گفت: بازی سختی را مقابل این تیم خواهیم داشت اما امیدوارم بازیکنانم بتوانند امتیاز لازم در این دیدار را بدست آورند

در دیگر بازی های این مرحله نتایج زیر حاصل شد:

مس کرمان 24 شهرداری کاشان 24

هیات هندبال تهران 26 سنگ آهن بافق 25

نفت و گاز گچساران 24 منیزیم فردوس 21

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار