یادداشت مدیرمسئول تابناک اصفهان
تابناک: مردم ایران اسلامی و استان شهید پرور اصفهان جمعه هفتم اسفند با حضور در شعب صندوق های رای باردیگر با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.
کد خبر: ۱۸۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹ 25 February 2016
به گزارش تابناک اصفهان، استان اصفهان در حالی فردا میزبان دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری خواهد بود که مردم این دیار باردگیر با همدلی و همزبانی به پای صندوق های رای خواهند رفت و افرادی را در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهند کرد که بتوانند بر اساس معیارها و ملاک ها به کشور و استان خود کمک کنند.

بدون شک حضور حداکثری و انتخاب اصلح مهمترین افق پیش روی انتخابات فردا خواهد بود و همه با هم با توجه به بیانات مقام معظم رهبری ویژگی های کاندیداهای مورد نظر را بررسی و تصمیم خواهیم گرفت.

یک بار دیگر رسانه های ضد انقلاب از برخی حمایت می کنند و برخی را مورد هجمه قرار می دهند و این خود می تواند معیار و ملاک سنجش و انتخاب برای فردا باشد که چگونه است عده ای مورد حمایت دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران قرار می گیرند؟

مردم ایران اسلامی هفتم اسفند را تبدیل به برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی خواهند نمود و تنها روسیاهی را به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی هدیه خواهند نمود.

مسعود جعفریان صدیق

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار