کد خبر: ۱۷۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ 08 February 2016

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز با بیان اینکه تا کنون کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز ۲۴۳ مصوبه داشته است، گفت: ۱۷۲ مصوبه این کارگروه در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارآفرینان اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عبادالله کامکار در جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر واحدهای نمونه و تعاونی‌های برتر استان البرز که پیش از ظهر امروز در محل سالن همایش مرکز تربیت مربی برگزار شد، با اشاره به اینکه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی مردم بدون هیچ ابزار جنگی در مقابل با دشمن بپاخواستند، اظهار داشت: مردم در آن برهه از زمان بدون هیچ ترسی تا پای جان جلو رفتند.

وی با تاکید بر اینکه به واسطه تمامی ایثارگری‌های مردمی و جوانان انقلاب چشم طمع دشمنان از این مرز و بوم برچیده شد، افزود: تولیدکنندگان در آن زمان با روحیه بالا به فعالیت خود ادامه دادند و عقب نشینی نکردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز با اشاره به اینکه در دوران پسا برجام شاهد حضور سرمایه‌گذاران و هیئت تجاری خارجی در کشور هستیم که باید از این ظرفیت استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: برخی از کارخانه‌های استان البرز علی رغم اینکه توانایی سه شیفت کار کردن را دارند اما متاسفانه بصورت تک شیفت فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی دقیقی در راستای فعال‌سازی واحدهای تولیدی نیمه فعال صورت گیرد تا شاهد توسعه این واحدها در سطح استان باشیم، تصریح کرد: تولیدات داخلی ما دست کمی از تولیدات اروپایی ندارد.

وی با اشاره به اینکه در نظر داریم از ظرفیت سرمایه‌گذاران خارجی در بخش‌های مختلف نظیر احداث واحدهای تولیدی مد نظر بهره‌گیری کنیم، یادآور شد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان البرز به صورت هفتگی جلساتی را برگزار می‌کند.

کامکار با بیان اینکه تا کنون کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز 243 مصوبه داشته است، اظهار داشت: 172 مصوبه این کارگروه در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارآفرینان اجرایی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار