کد خبر: ۱۶۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 08 January 2016

روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: کیومرث بیات عصر امروز در دیدار جامعه ورزشی استان با محمدعلی نجفی استاندار گیلان اظهار کرد: مدت 14 سال مسابقات شطرنج جام خزر در استان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقات جام خزر در دهه فجر امسال در گیلان خبر داد و افزود: امسال آناتولی کارپف اسطوره شطرنج جهان برای شرکت در مسابقات مذکور به رشت می‌آید.

بیات با بیان اینکه برگزاری مسابقه شطرنج آناتولی کارپف با استاندار گیلان از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده است، تصریح کرد: به کارپف یادآور شدم نجفی استاندار گیلان تاکنون با قهرمانان شطرنج اروپا و اوکراین مسابقه برگزار کرده است.

این مسئول بیان کرد: کارپف برای مسابقه با استاندار گیلان در حال تدارک بسیار مناسب است.

*موزه نام‌آوران ورزش گیلان احداث شود

پیشکسوت ورزش گیلان نیز در دیدار مذکور گفت: ایجاد صندوق به منظور حمایت مالی از پیشکسوتان ورزش از خواسته‌های جامعه ورزشی استان است.

بهمن صالح‌نیا خواستار احداث موره نام‌آوران ورزش گیلان شد و خاطرنشان کرد: سابقه ورزش به‌ویژه فوتبال استان پر آوازه است.

*ورزش ابزاری چندبعدی است

استاندار گیلان نیز در دیدار با جامعه ورزشی استان اظهار کرد: جلسه امروز فارغ از هرگونه انگیزه سیاسی، جناحی و اداری برگزار شده است.

محمدعلی نجفی ورزش را ابزاری چندبعدی با تاثیرات گسترده بر بخش‌های مختلف جامعه عنوان کرد و افزود: در ورزش رفاقت بین افراد جامعه، رقابت بین آنها و توجه به قانون و اطاعت از آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه نظم و انضباط بر ورزش حاکم است، تصریح کرد: زیبایی انضباط زمانی متبلور می‌شود که ورزشکار، قهرمان، پهلوان و استادان ورزشی از آن در نظم اجتماعی بهره می‌گیرند.

استاندار گیلان سر تعظیم فرود آوردن هنگام قهرمانی در برابر خداوند را از ویژگی ورزشکاران توصیف کرد و یادآور شد: ورزشکاران پس از کسب مدال قهرمانی در مقابل خدا پیشانی خود را به خاک می‌سایند و این امر نمادی از اخلاق‌مداری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار