کد خبر: ۱۵۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷ 24 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

در چارچوب رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) تیم فوتبال داماش گیلان مغلوب تیم پیکان تهران قهرمان نیم فصل این رقابت ها شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که عصر پنجشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال پیکان تهران موفق شد با نتیجه دو بر یک برابر میزبان خود داماش گیلان به برتری دست یابد تا همچنان صدرنشین رقابت های لیگ دسته اول باشد .

این مسابقه از هفته بیستم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت ، در یک هوای آفتابی و در حضور حدود سه هزار تماشاگر برگزار شد .

در جریان این بازی که از هفته اول دور برگشت این رقابت ها بود ، ابتدا تیم فوتبال داماش گیلان به گل برتری دست یافت و مصطفی حاجتی کاپیتان این تیم موفق شد در دقیقه نهم، تنها گل تیم داماش گیلان را به ثمر برساند .

هنوز چند دقیقه از آغاز این بازی نگذشته بود که مدافعان تیم فوتبال پیکان تهران در محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی شدند که این ضربه را مصطفی حاجتی به گل تبدیل کرد تا تیم داماش با برتری یک بر صفر نیمه اول را به پایان برساند .
اما با شروع نیمه دوم ، تیم فوتبال پیکان تهران به دو گل دست یافت و میلاد سلیمان فلاح بازیکن تعویضی این تیم موفق شد دو گل به ثمر برساند تا تیم فوتبال پیکان تهران در این دیدار به برتری دست یابد .
در دقیقه 50 این مسابقه ، میلاد سلیمان فلاح که از ابتدای نیمه دوم وارد زمین بازی شده بود با یک ضربه دقیق از داخل محوطه جریمه، گل تساوی تیم پیکان را به ثمر رساند و همین بازیکن در دقیقه 54 نیز با یک ضربه زیبا موفق شد دومین گل تیم پیکان را به ثمر برساند تا با به ثمر رساندن هر دو گل تیمش ، تعویض طلایی تیم خود نیز لقب بگیرد .
قضاوت این دیدار را محمد ملکی با کمک های یعقوب سخندان و محمدعلی پورمتقی به عهده داشتند که در جریان این مسابقه مهدی رستمی ، محمدحسن رجب زاده ، مرتضی آقاخان و حمید نوری هر چهار بازیکن از تیم پیکان تهران کارت زرد دریافت کردند .
پیش از آغاز این بازی و تا پایان نیم فصل اول رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، تیم داماش گیلان با کسب 21 امتیاز در مکان سیزدهم و تیم فوتبال پیکان با کسب 39 امتیاز در مکان نخست جدول رده بندی این رقابت ها قرار داشتند .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 20 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار