بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹ 19 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان 
از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.



تکذیب شایعه ثبت‌نام فرزند رهبری در خبرگان

خبرگزاری فارس: با پیگیری های انجام شده مشخص گردید که حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی خامنه ای هیچ تصمیمی برای ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان ندارد.

در پی انتشار شایعاتی در خصوص ثبت نام حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی خامنه ای در انتخابات مجلس خبرگان، با پیگیری های انجام شده مشخص گردید که وی هیچ گونه تصمیمی برای ثبت نام در این انتخابات ندارد.


پورحیدری: ازهمه تشکرمی‌کنم که پیگیراحوالم بودند

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: حالم نسبت به روزهای قبل بهتر شده و همه سعی خودم را می‌کنم تا برای بازی استقلال و تراکتورسازی کنار تیم باشم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، منصور پورحیدری که برای اولین بار پس از بستری شدن در بیمارستان با خبرنگاران صحبت می‌کرد درباره شرایط جسمانی‌اش گفت: شرایط من خوشبختانه خیلی بهتر از قبل شده و نسبت به دیروز وضعیت بهتری دارم البته از هواداران هم تشکر می‌کنم که به من لطف داشتند و برای ملاقات با من به بیمارستان آمدند هرچند که شاید من خواب بودم و آنها را ندیدم اما از طریق همسرم پیگیر این مسائل بودم.

وی ادامه داد: در این چند روز خیلی‌ها به ملاقات من آمدند که از آنها تشکر می‌کنم و همچنین باید از کادر پزشکی تشکر کنم که توجه خوبی به من داشتند و امیدوارم که استقلال بتواند تراکتورسازی را شکست دهد و من هم همه تلاشم را می‌کنم تا برای این بازی در کنار استقلال باشم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان و به شوخی به خبرنگاران گفت که ننویسید من در بیمارستان هستم چرا که من همیشه در کنار استقلال هستم.


از صف انتظار ثبت نام تا کاندیدای دیپلمات ؛ دامادم گفته مصاحبه نکن!

در پایان سومین روز ثبت نام انتخابات خبرگان ۱۴۷ داوطلب و در پایان اولین روز ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی ۸۴۵ داوطلب نام خود را برای حضور در رقابتهای انتخاباتی ثبت کردند.

بازار ثبت نام ها در سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخاباتی بسیار داغ بود چرا که علاوه بر داوطلبان مجلس خبرگان، داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز برای ثبت نام شال و کلاه کرده و به وزارت کشور آمده بودند.

آیت الله تسخیری: کلاس دارم!

آیت الله تسخیری اولین چهره نام آشنایی بود که به وزارت کشور آمد. این روحانی خوش‌رو که مراحل ثبت نامش با سرعت انجام شد در جواب خبرنگاران که از وی خواسته بودند به سوالاتشان پاسخ بدهد گفت: «کلاس دارم؛ دیرم می شود.»

موسوی بجنوردی: دامادم گفته مصاحبه نکن!

به قول نوه اش آب زنید راه را ... موسوی بجنوردی آمد! ساعت ۱۰ صبح بود که عضو مجمع روحانیون مبارز برای ثبت نام انتخابات خبرگان به وزارت کشور آمد. موسوی بجنوردی که بدلیل ناقص بودن مدارکش مدت زیادی در وزارت کشور حضور داشت، زمانیکه از وی خواسته شد در جمع خبرنگاران حضور یابد گفت: «دامادم گفته است مصاحبه نکن.»

اما بسیاری از داوطلبان امروز ناشناخته و در جویای نام بودند. بطوریکه خیلی از آنان به دنبال خبرنگاران می گشتند تا نامی هم از آنان در خبرها برده شود.

روز اول ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی به پایان رسید که بجز تعدای انگشت شمار از نماینده های فعلی یا سابق مجلس چهره نام آشنایی دیده نشد.

بازار داغ چهره های خبره

اما بازار چهره ها در انتخابات مجلس خبرگان گرم بود و آیت الله امینی، آیت الله تسخیری، حجت الاسلام موسوی بجنوردی، حجت الاسلام محمدتقی رهبر، آیت الله امینی و حجت الاسلام محمود علوی برای ثبت نام به وزرات کشور آمدند.

امروز تعداد داوطلبان آنقدر زیاد بود که باید شماره می گرفتند و در سالن انتظار می نشستند. این امر فرصتی شد تا با برخی از آنان گپ و گفتی داشته باشیم.

کاندیداهایی که نام جریان های سیاسی را نمی دانستند

در اویل روز چهره های جوان زیاد به چشم می خورد اما با گذشت دقیقه ها و ثانیه ها چهره های میانسال و مسن هم به جمع داوطلبان اضافه شدند بنابراین نمی شود گفت کدام قشر و طیف سنی بیشترین داوطلب را داشته است. اما اکثر آنان مستقل بودند بطوریکه حتی نام جریان های سیاسی را هم نمی دانستند.

کاندیدای زنی که کشاورزان از او حمایت می کردند

یک داوطلب خانومی خود را نماینده کشاورزان معرفی کرد و گفت در شهر قدس زندگی می کند. این داوطلب که روی رای کشاورزان حساب باز کرده بود گفت من استاد دانشگاه هم هستم علاوه بر کشاورزان، دانشجویان هم به من رای می دهند.

امروز که ثبت نام از داوطلبان مجلس آغاز شده بود حضور یک داوطلب خبرگان برای خبرنگاران مغتنم بود و بدلیل تفاوت ظاهری آنان با دیگر کاندیداها کاملا قابل تشخیص بودند.

کاندیدای متولد ۱۳۰۹ تا ۱۳۶۷ خبرگان

یک روحانی سید که چهره ای معنوی هم داشت برای ثبت نام به وزارت کشور آمد. وی که موسوی ننه کران نام داست، متولد ۱۳۰۹ بود. و می خواست از حوزه انتخابیه اردبیل وارد انتخابات شود. موسوی ننه کران توانست لقب کهن ترین کاندیدای امروز را از آن خود کند.

البته در این رقابت جوان ترین داوطلب خبرگان هم که متولد ۱۳۶۷ بود برای ثبت نام به وزارت کشور آمد. وی محمد تاج الدینی نام داشت که گفت داوطلب حوزه انتخابیه کرمان است.

کاندیدای غیر مکلای خبرگان

یکی از داوطلبان هم که بدلیل ظاهرش گمان می شد کاندیدای مجلس است، گفت من می خواهم در انتخابات خبرگان ثبت نام کنم. وی  که ادعا می کرد کارشناس ارشد محیط زیست است در پاسخ به این سوال که چگونه می خواهید داوطلب خبرگان شوید؟ گفت: در آزمون اجتهاد شرکت می کنم. البته این کاندیدای غیر مکلا قبلا در انتخابات مجلس هم شرکت کرده که رد صلاحیت شده بود و حال بخت خود را در انتخاباتی دیگر می خواست بیازماید.

قول اصلاح طلبان به یک کاندیدای زن

امروز حدود ۱۰ داوطلب زن به وزارت کشور آمدند که در میان آنان خانمی گفت هدفش از شرکت در انتخابات مجلس تغییر چهره مردانه مجلس است. او گفت که اصلاح طلب است چراکه اصلاح طلبان قول داده اند ۱۰ کرسی مجلس را به ما خانم ها بدهند. وی داوطلب حوزه انتخابیه لرستان بود.

کاندیدای دیپلمات

از میان داوطلبانی که در صف انتظار نشسته بودند یک داوطلب یقه دیپلمات پوش هم دیده می شد. وی کارمند وزارت خارجه بود. محمد علی یگانه دوست نام داشت و در گذشته کنسول ایران در هند بوده است. وی گفت که می خواهد از حوزه انتخابیه تفرش وارد انتخابات شود.

بالاخره وزیر اطلاعات آمد

اما حوالی ساعت ۱۴ بود که خبر آمدن وزیر اطلاعات خبرنگاران را سرکار گذاشته بود! و عکاسان آماده باش برای حضور علوی در وزارت کشور بودند تا اینکه بلاخره ساعت ۱۶ شاهد حضور وی در ستاد انتخابات بودیم.

مصافحه گرم علوی با آیت الله امینی

آیت الله امینی که ساعت ۱۴ به وزارت کشور آمده بود هنوز درحال طی کردن مراحل ثبت نام بود که وزیر اطلاعات هم آمد. علوی با دیدن آیت الله امینی مصافحه گرمی با وی کرد. جالب اینکه مراحل ثبت نام وزیر اطلاعات با آیت اله امنینی همزمان تمام شد.


یلدای داغ سیما؛از کلاه قرمزی تا جناب خان

خبر آنلاین : مدیر تامین برنامه شبکه نسیم از تدارک برنامه‌های مختلف این شبکه برای شب یلدا از جمله پخش گلچینی از «خندوانه» و همچنین برنامه «کلاه قرمزی» خبر داد.

مهدی منفرد مدیر تامین برنامه شبكه نسیم گفت: مخاطبان شبكه نسیم دوشنبه ۳۰ آذر پس از تماشای سریال «ساخت ایران» در ساعت ۲۰ می‌توانند شاهد بازپخش یكی از برنامه‌های «كلاه قرمزی» در ساعت ۲۰:۳۰ باشند.

منفرد با بیان اینكه برنامه «خورجین» در ساعت ۲۱ گلچینی از برنامه‌های خاطره‌انگیز سیما در شب‌های یلدا را روی آنتن می‌برد، گفت: پخش پشت صحنه مجموعه «درحاشیه» به كارگردانی مهران مدیری از دیگر برنامه‌های شبكه نسیم در مهمترین شب نشینی سال ایرانیان است كه در ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود.

وی افزود: پخش گوشه‌ای از فصل دوم برنامه‌ «خندوانه» به مدت ۲ ساعت این شب خاطره انگیز را شیرین‌تر خواهد كرد و این برنامه از ساعت ۲۲ تا ۲۴ ادامه دارد.

مدیر تأمین برنامه شبكه نسیم درباره ویژه برنامه هایی که قرار است در شب یلدا روی آنتن برود، گفت: برنامه «نسیم آوا» نیز با پخش آثاری با موضوع شب یلدا از خوانندگان مطرح موسیقی مهمان خانه‌های ایرانیان است.

منفرد سپس از پخش قسمتی از برنامه «شوخی با ستارگان» از شبكه نسیم در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد سه شنبه اول دی خبر داد  و با معرفی برنامه «خنده خانه» گفت: این برنامه ساعت یك بامداد پخش می‌شود كه شامل گلچینی از طنزهای فاخر پخش شده از شبكه‌های سیما است.

برنامه‌های «هیجان در ساعت صفر» و «خنده بازار» نیز به ترتیب پس از پخش این برنامه روی آنتن می‌روند.


بهرام رادان ممنوع التصویر است؟

خبرگزاری ایسنا: کارگردان «حکایت عاشقی» در مراسم اکران مردمی این فیلم گفت: دلایل ممنوع التصویری «بهرام رادان» در تلویزیون را نمی‌دانم؟!

فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» A Tale of Love به کارگردانی «احمدرمضان‌زاده» و به تهیه‌کنندگی «مسعود جعفری جوزانی»با حضور «ناظم دباغ»، نماینده حکومت اقلیم کردستان عراق در تهران، کارگردان این فیلم، «شیلان رحمانی» از بازیگران اصلی فیلم، اعضای دفتر نمایندگی اقلیم کردستان عراق در ایران، «کیمیا مرادیان» از بازیگران کودک فیلم، علاقمندان به سینما و همچنین تعدادی از کُردهای مقیم تهران، عصر جمعه 27 آذر‌ماه جاری در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآمد.

«احمد رمضان‌زاده» کارگردان «حکایت عاشقی» که به همراه دیگر عوامل، در میان مردم به تماشای این فیلم نشستند؛ قبل از اکران مردمی این فیلم گفت: از شما تشکر می‌کنم که در این سرما آمدید و می‌خواهید فیلم را ببینید خیلی لطف کردید؛ در مسیری که به اینجا می‌آمدم فهمیدم که آنونسی که برای تبلیغ فیلم، به تلویزیون داده بودیم متوجه شدم که در آن «بهرام رادان» و «قطب‌الدین صادقی» ممنوع التصویر شده‌اند و یکی از نکاتی که برای این‌گونه فیلم‌ها مهم است همین تیزرهای تبلیغاتی است؛ چرا این افراد ممنوع التصویر می‌شوند؟ را واقعاً نمی‌دانم.

وی افرود: وقتی‌که یک فیلم پروانه ساخت می‌گیرد و تأیید می‌شود و با این همه سختی و زحمت ساخته می‌شود و برای اکران آماده می‌شود؛ بعد، آخر سر می‌فهمی که بازیگرت در واقع، ممنوع التصویر شده است.

کارگردان «حکایت عاشقی» در پایان تأکید کرد: فیلم‌های اینچنینی که سالن‌هایی به آنها اختصاص می‌دهند؛ یکی سینما آزادی که از آن حوزه هنری و دیگری سینما فرهنگ که از آن بنیاد سینمایی فارابی است، به «حکایت عاشقی» گفتند که این یک فیلم فرهنگی است و برایم سؤال است که چرا تاکنون نه سینما آزادی و نه سینما فرهنگ را به اکران این فیلم اختصاص نداده‌اند. خودتان فیلم را می‌بینید و قضاوت می‌کنید که این فیلم، یک فیلم فرهنگی هست یا نه.

در ادامه، «شیلان رحمانی» از بازیگران اصلی فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» گفت: خدمت همه شما سلام عرض می‌کنم و خیلی خوش آمدید؛ از اقلیم کردستان نیز در اینجا میهمانانی حضور دارند که خدمت آنها هم عرض سلام و احترام دارم؛ خیلی خوش آمدید و امیدوارم با فیلم ارتباط برقرار کنید و از آن خوشتان بیاید.

«حکایت عاشقی» هم اکنون در سینماهای تهران، همچون؛ پردیس سینمایی کوروش، پردیس سینمایی ملت، زندگانی، اریکه ایرانیان، چهارسو، کیان، ماندانا،شکوفه، مرکزی، قدس و پردیس ایران روی پرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار