کد خبر: ۱۴۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 07 December 2015
بارش شدید برف ، مدارس برخی از استان‌ها و مناطق کشور را تعطیل کرد.
وابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: به علت بارش برف و لغزنده بودن سطح معابر، تمامی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی منطقه یک آموزش و پرورش شهر تهران امروز دوشنبه 16 آذر تعطیل است.

تعطیلی برخی از مدارس شهرستانهای استان تهران
مدیر روابط عمومی شهرستانهای آموزش و پرورش استان تهران اعلام کرد: به علت بارش برف و یخ زدگی معابر همه مدارس مناطق شهریار ، ملارد ، ناحیه یک و دو بهارستان، رباط کریم، شهر قدس، اسلامشهر و چهاردانگه در نوبت صبح امروز تعطیل است.

اصغر خلیلی گفت: همچنین به علت بارش برف همه پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی منطقه فیروزکوه ، دماوند ، رودهن، پردیس، پاکدشت و قرچک ورامین ، ناحیه یک و دو شهر ری، کهریزک و فشافویه در نوبت صبح امروز تعطیل است.

تعطیلی مدارس استان زنجان
،مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:تمامی مدارس استان زنجان شیفت صبح فردا دوشنبه در همه مقاطع تحصیلی تعطیل است.تمجیدی گفت: تعطیلی مدارس در خصوص شیفت بعد از ظهر اعلام می شود.

تعطیلی مدارس استان همدان در نوبت صبح
به علت بارش برف و سردی هوا و لغزندگی معابر و جاده ها ، مدارس همدان در نوبت صبح تعطیل است.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان در اطلاعیه ای اعلام کرد به علت بارش برف و سرد شدن هوا مراکز پیش دبستانی ، دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه در شهرستانها و مناطق ملایر ، نهاوند ، اسدآباد ، جوکار، سامن و خزل و همه دوره های تحصیلی در نواحی یک ودو همدان ، بهار، لالجین ،تویسرکان قلقلرود ، رزن ، کبودراهنگ ، گل تپه ، قهاوند، سردرود ، فامنین و قروه درجزین در نوبت صبح تعطیل می باشد.

بارش برف همچنین دیروز مدارس همدان را در نوبت بعدازظهر تعطیل کرد.کارشناس هوا شناسی استان همدان گفت : بارش برف که از بامداد یکشنبه آغاز شده تا بعدازظهرامروز ادامه دارد .آقای پیرتاج ،آسمان استان را ابری همرا با بارش برف پیش بینی کرد و افزود : دوشنبه پس از خروج سامانه بارشی کاهش 8 درجه دما را خواهیم داشت.

دمای همدان به علت بارش برف به 2 درجه زیر صفر رسیده است.

تعطیلی مدارس ابتدایی نوبت صبح قم
مدارس ابتدایی قم به دلیل بارش سنگین برف در نوبت صبح تعطیل است.

مدیریت بحران استان قم اعلام کرد به دلیل بارش سنگین برف و برودت هوا، مدارس ابتدایی نوبت صبح در شهر قم تعطیل است. همچنین در بخش های دیگر استان قم کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و عصر امروز تعطیل است.

تعطیلی برخی از مقاطع تحصیلی در قزوین
برخی از مقاطع تحصیلیدر استان قزوین به علت بارش شدید برف و کاهش دما تعطیل شد. مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت : تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان آوج و بخش های الموت غربی و شرقی، طارم سفلی، کوهین دوشنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

به گفته سالار قاسمی ، مدارس ابتدایی ناحیه یک و دو شهر قزوین و شهرستان های البرز، بوئین زهرا، تاکستان و آبیک و بخش های خرمدشت، اسفرورین، شال و ضیاء آباد هم در نوبت صبح تعطیل است.اداره کل هواشناسی استان قزوین هم اعلام کرد: بارش برف تا ظهر ادامه دارد.

تعطیلی مدارس نوبت صبح مهاباد
ادامه بارش برف مسئولان آموزش وپرورش مهاباد را واداشت مدارس را تعطیل اعلام کنند.

به گفته رحمانی مسئول روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش مهاباد باتوجه به تداوم بارشها و برودت زیاد هوا و لغزنده شدن راهها ، مدارس همه مقاطع شهری وروستایی درنوبت صبح تعطیل است.

بارش برف در استان سمنان و تعطیلی مدارس شاهرود
پیش دبستانی ها ، مدارس ابتدایی و استثنایی شهرستان شاهرود در شیفت صبح به علت بارش برف سنگین تعطیل شدند .

بارش برف از دیشب در بسیاری از مناطق استان سمنان آغاز شده و همچنان در سمنان ، شاهرود ، دامغان ، میامی و شهمیرزاد ادامه دارد .بارش در گرمسار به صورت باران است .

شدت بارش برف در شاهرود به حدی است که مدارس نوبت صبح دوره پیش دبستانی ، ابتدایی و استثنایی در همه مناطق این شهرستان تعطیل شده است .کاهش دمای پنج تا 15 درجه ای دمای هوا کاملا مشهود و سرعت وزش باد در سمنان 43 کیلومتر در ساعت گرارش شده است.

بارش برف و تعطیلی مدارس در اردبیل
بارش برف و سردی هوا برای دومین روز متوالی مدارس را در استان اردبیل به تعطیلی کشاند.اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل امروز هم تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح را در شهرستانهای اردبیل، مشگین شهر، سرعین، نمین، نیر، خلخال و کوثر تعطیل اعلام کرد.

اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل هم اعلام کرد تمامی محورهای مواصلاتی استان به جز محور خلخال - پونل باز است و تردد در این محورها به علت بارش برف و یخبندان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اردبیل هوای سرد امروز در منطقه تداوم خواهد داشت و از فردا شاهد افزایش نسبی دمای هوا در استان خواهیم بود.دمای هوای اردبیل هم اکنون 5 درجه سانتیگراد زیر صفر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار