تابناک گزارش می دهد ؛
در این گزارش می خواهیم به معرفی 5 نامزد احتمالی مجلس دهم در شهر لنگرود که هم از نفوذ بیشتری در بین اقشار مختلف مردم و برخی احزاب و جریان های سیاسی ، و نیز برخی که از شانس قابل توجهی برای رسیدن به کرسی بهارستان از این شهر ساحلی را دارند ، بپردازیم.
کد خبر: ۱۲۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ 14 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان:
اگر به خاطر داشته باشید طی هفته های گذشته با گزارش های متعددی از ورود چهره های مختلف سیاسی - اجتماعی - فرهنگی و اقتصادی به دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان پرداختیم.

به گزارش تابناک گیلان، نمره فعالان سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... کشور به عملکرد مجلس نهم در بین ادوار گذشته مجلس، نمره ی مطلوبی نیست، حتی برخی از چهره های سیاسی فارغ از اصلاح طلب و یا اصول گرا بودن شان، مجلس نهم را ضعیف‌ترین مجلس ایران بعد از انقلاب اسلامی می دانند.

کارشناسان و متخصصان حوزه های مرتبط با فعالیت مجلس شورای اسلامی در بررسی عملکرد این نهاد مهم و موثر در اداره کشور، پارامترهای مختلفی را معیار سنجش خود قرار می دهند. از زمره ی این عوامل می توان به نحوه تعاملات مجلس و دولت به عنوان دو رکن قانون گذار و مجری قوانین اشاره کرد و از این منظر مجلس نهم کمترین امتیاز را در میان دیگر مجلس ها به خود اختصاص می دهد، چرا که به باور بسیاری از فعالان سیاسی، مجلس از نخستین روزهای سرکار آمدن دولت یازدهم به شکلی روشن و واضح نشان داد که تصمیم خودش را گرفته تا با سنگ‌اندازی مقابل دولت یازدهم با توجه به اهداف طیف افراطی و رقبای رئیس‌جمهور مانع از پیشبرد برنامه ها و سیاست های دولت شود.


معرفی 5 نامزد قدرتمند مجلس دهم در لنگرود


نکته ی مهم دیگری که در مساله تعاملات مجلس نهم در جریان فعالیت هایش مساله ساز شده، تفاوت نوع رفتار این مجلس با دولت دهم و یازدهم است، برای اثبات این موضوع به دلیل روشنی موضوع نیاز به هیچ ادله و مدرک خاصی نیست که این مجلس دربرابر فسادهای گسترده‌ی دولت احمدی‌نژاد سکوت اختیار کرد اما در برابر دولت یازدهم که دولت منتخب اکثریت مردم ایران است هر روز با رای اعتماد ندادن به وزرای پیشنهادی روحانی، سوال های پی در پی و تهدید و نیز استیضاح و البته دادن کارت‌های رنگی برخوردهای سیاسی و جناحی می‌کند.

در این گزارش می خواهیم به معرفی 5 نامزد احتمالی مجلس دهم در شهر لنگرود که هم از نفوذ بیشتری در بین اقشار مختلف مردم و برخی احزاب و جریان های سیاسی ، و نیز برخی که از شانس قابل توجهی برای رسیدن به کرسی بهارستان از این شهر ساحلی را دارند،بپردازیم.


Image result for ‫مهرداد لاهوتی‬‎


ﻣﻬﺮﺩﺍﺩ ﻻﻫﻮﺗﯽ :  54 ساله و متولد ﮐﻮﻣﻠﻪ / ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ مجلس هشتم و نهم ﻣﺮﺩﻡ ﻟﻨﮕﺮﻭﺩ ﺩﺭ ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻭ ﺳﺨﻨﮕﻮﯼ ﮐﻤﯿﺴﯿﻮﻥ ﻋﻤﺮﺍﻥ ﻣﺠﻠﺲ.

گفتنی است که این نماینده مجلس در یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری از محمدباقر قالیباف حمایت پررنگی داشت.


Image result for ‫حسن پورقربان‬‎


ﺣﺴﻦ ﭘﻮﺭﻗﺮﺑﺎﻥ : متولد 1344 و ساکن لنگرود / وی زمانی شهردار لنگرود و املش و زمانی معاونت شهرداری رضوانشهر و لاهیجان را به عهده داشته است.

گفتنی است که پورقربان از شهرداری املش جهت کاندیداتوری مجلس دهم استعفاء داده است.


Image result for ‫احمد اسماعیلی گیلان‬‎


ﺍﺣﻤﺪ ﺍﺳﻤﺎﻋﯿﻠﯽ : ﺭﺋﯿﺲ ﻣﺮﮐﺰ ﺣﻔﻆ ﻭ ﺗﺮﻭﯾﺞ ﺍﻧﺪﯾﺸﻪ ﺷﻬﺪﺍ ﻭ ﺍﯾﺜﺎﺭﮔﺮﺍﻥ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﻋﻠﻤﯽ ﺩﺍﻧﺶ ﭘﮋﻭﻫﺎﻥ ﺑﺎ 32 ﺳﺎﻝ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﺧﺪﻣﺘﯽ.

ﻭﯼ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﺣﺪﺍﮐﺜﺮﯼ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺷﻬﺪﺍ ﻭ ﺟﺎﻧﺒﺎﺯ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﺣﻀﻮﺭ ﺩﺭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﺭﻗﯿﺐ ﺳﺨﺘﯽ
ﺑﺮﺍﯼ ﺳﺎﯾﺮ ﺭﻗﺒﺎ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ. ﺍﯾﻦ ﺟﺎﻧﺒﺎﺯ ﺟﻨﮓ ﺗﺤﻤﯿﻠﯽ ﻣﺪﯾﺮ ﮐﻠﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﺷﻬﯿﺪ ﭼﻨﺪﯾﻦ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﮔﯿﻼﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﮐﺎﺭﻧﺎﻣﻪ ﺧﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﻣﻮﻟﻒ ﭼﻨﺪﯾﻦ ﮐﺘﺎﺏ ﻭ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﻫﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.


Image result for ‫محمد اخوان گیلان‬‎


محمد اخوان : فرزند روحانی و واعظ مشهور مرحوم حجت الاسلام حاج شیخ حسن اخوان / برادر شهید ابوالقاسم اخوان / برادر جانباز و آزاده / از خانواده مبارز مذهبی و زندان کشیده در رژیم گذشته / عضو مؤسس و مؤثر کمیته انقلاب اسلامی شهرستان لنگرود پس از پیروزی انقلاب / عضو مؤسس و مؤثر در تشکیل سپاه پاسداران شهرستان لنگرود / مربی پرورشی و دبیر دینی دبیرستان های شهرستان رودسر / فرمانده گروهان آموزش بسیجیان در پادگان آموزشی منجیل / از مؤسسین انجمن اسلامی دانشگاه زاهدان / دبیر و سخنگوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زاهدان / مسؤل جهاد دانشگاهی دانشگاه زاهدان / همکاری مؤثر در واحد تولید و برنامه زنده صدا و سیمای زاهدان / معاون آموزشی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان رودسر / استاد دانشگاه های آزاد اسلامی, پیام نور و علمی کاربردی / فرماندار شهرستان های رودسر و بندر آستارا / مشاور رسمی دو استاندار پیشین استان گیلان با پست سازمانی مشاور / صاحب مقالات علمی در حوزه‌های توسعه و مدیریت / صاحب‌نظر در امور مدیریت اجرایی, سیاسی, اجتماعی و فرهنگی.


معرفی 5 نامزد قدرتمند مجلس دهم در لنگرود


محمد پوررضا :
41 ساله و فوق لیسانس مدیریت اجرایی / کارمند وزارت دارایی از سال 1378 / سابقه سی سال فعالیت در ورزش کشور به صورت حرفه ای / صاحب امتیاز ومدیر مسول نشریه بین المللی آفتاب ورزشی / مدیر تربیت بدنی سازمان امور مالیاتی کشور عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت تعاونی سازمان امور مالیاتی کشور / عضو هیات مدیره و مشاور ارشد تعاونی کارکنان وزارت امور اقتصاد و دارایی / مولف پنج جلد کتاب ورزشی / از موسسین کانون فرهنگی مسجد امام حسن مجتبی (ع)لنگرود / دارای سابقه فعالیت در امور اقتصادی ساختمانی ورزشی سیاسی اجتماعی و گردشگری.


تابناک اضافه می کند ، در این گزارش تنها توانستیم به معرفی افرادی که با توجه به بررسی های صورت گرفته و برخی فاکتورهای مدنظر مانند گرایش مردمی و دانشگاهی،مقبولیت نزد بازاریان و کسبه،حمایت برخی احزاب و جریان ها و شاید حمایت احتمالی دولت و ... در نظر گرفته شده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۰
حقّي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
با سلام
جالب است !!
حتي در معرفي كانديداها هم سعي كنيد از عدالت منحرف نشويد
گذشته از سليقه شخصي خودم؛ بايد بپرسم چطور شما آقاي پور عبّاس كسي كه در دوره قبلي با چند صد رأي كمترّ نفر دوم انتخابات لنگرود شد را از قلم انداختيد
يا تحقيقتان واقعاً آبكي بود و مبنايي ندارد
يا عمداً خود را به تغافل زده ايد
و يا به دنبال اغراض سياسي هستيد
و يا از طرف برخي براي نوشتن اين پست توصيه اي به شما صورت گرفته
واگر هيچكدام از اينها نبوده متنتان را اصلاح كنيد
يا حق
حقّي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
با سلام
جالب است !!
حتي در معرفي كانديداها هم سعي كنيد از عدالت منحرف نشويد
گذشته از سليقه شخصي خودم؛ بايد بپرسم چطور شما آقاي پور عبّاس كسي كه در دوره قبلي با چند صد رأي كمترّ نفر دوم انتخابات لنگرود شد را از قلم انداختيد
يا تحقيقتان واقعاً آبكي بود و مبنايي ندارد
يا عمداً خود را به تغافل زده ايد
و يا به دنبال اغراض سياسي هستيد
و يا از طرف برخي براي نوشتن اين پست توصيه اي به شما صورت گرفته
واگر هيچكدام از اينها نبوده متنتان را اصلاح كنيد
يا حق
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
فقط مهندس لاهوتی قویترین و مطرح ترین نماینده استان گیلان
گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
با عرض سلام خدمت مدیریت محترم سایت
آقای پورعباس دور قبل بیش از 21000 رای آوردن و با اختلاف کمی نسبت به آقای لاهوتی دوم شدند
و احساس میشه که امسال ایشون ,شانس اول باشن
نمیدونم منبع شما از کجا بوده?!
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
اتفاقا به نظر من وقت میدان دادن به جوانهاست کسایی که توانایی رایزنی و مدیریتی در سطح بالا دارند و می توانند گامهای سازنده ای در رشد و اعتلای شهر داشته باشد...
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
درود بر محمد پوررضا
ما مطمئن بودیم که میاد هرچند یه کم دیر اعلام امادگی کرد ولی همین که پا به میدون گذاشته خودش خیلی خوبه... یه ورزشکار با اخلاق و رزمی کار که تحصیلات خوبی هم داره
شک نکنید که 100 در 100 میتونه کارهای مفیدی برای شهرمون انجام بده
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
باسلام
انشالله 7اسفند نماینده ای از صنف کشاورزان شهرستان با آرای بالا به مجلس دهم راه پیداخواهند کرد
لطفا منتظربمانید...
مصطفی
|
United States
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
سلام خسته نباشید اگر ممکن است بیشتر معرفی کنید تا ما که در لنگرود زندگی نمی کنین بیشتر آشنا بشویم
چمخاله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آقا اینها چیه میزارین با خدماتی که لاهوتی کرده بقیه به گرد پاش هم نمیرسن.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
در این دوره با توجه به توانمندیهای جناب اخوان در امور مدیریت اجرایی و با توجه به اینکه ایشان تنها کاندید فرابخشی هستن و به عنوان کسی که سالها فرماندار شهرستان ها بودن به مسائل کلان و جزء شهرستان اشراف دارند. همچنین استاد دانشگاه و صاحب نظر در توسعه و امور سرمایه‌گذاری هستن. واز نظر شناخت و ریشه خانوادگی آقای اخوان در لنگرود و منطقه نیازی به معرفی و تبلیغ هم نیست.
فکر میکنم اراده لنگرودی ها بر سپردن وکالت این دوره به استاد محمد اخوان است. البته بقیه دوستان نیز قابل احترام هستند.
لنگرودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
با سلام و احترام به همه لنگرودی های عزیز باید بگویم این دوره با وجود جناب آقای ((محمد اخوان )) و نگاهی به سوابق درخشان و پاکدستی ایشان در حدود 32 سال مدیریت اجرایی در سطوح بالا و تدریس در آموزش و پرورش و دانشگاهها ، دیگر جایی برای باقی کاندیداها باقی نمی ماند.ایشان یقینا برای کرسی نمایندگی مجلس و مدیریت در سطوح کلان کشور شایستگی لازم را دارند.
اسماعیل م
|
United States
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
با عرض سلام
معرفی کاندیدای دوره دهم جالب بود ،ولی فکر کنم دیگه مردم به هوشیاری و آگاهی لازم برای انتخاب فردی مدیر و پاکدست رسیده اند، از سوابق جناب آقای محمد اخوان و مردم داری ایشان را میتوان یکی از بخت های اصلی نمایندگی مردم لنگرود دانست،آرزوی موفقیت برای همه کسانی که با صداقت و بدون هر گونه سواستفاده از موقعیت خود به مردم خدمت کردند
فلاح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
سلام
مطمئن باشید که مردم لنگرود در این دوره به یک لنگرودی اصیل رای خواهند داد، که دارای سوابق بالای مدیریتی و اجرایی و پاکدست و مهم تر از بقیه نکات حامی دولت تدبیر و امید باشد.
لذا به نظر بنده تنها استاد محمد اخوان دارای چنین شرایطی در بین این کاندیداها هستند.
احسان علیجانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
با تشکر از تابناک،پیشنهاد من اینه که بین این افراد یک مناظره انجام بشه بعد ببینین کسی که در یک مناظره نمیتونه حق کلام خودش رو بیان کنه چطور میتونه حق شهروندان خودش رو بگیره.با توجه به توانمندی های استاد اخوان که به حق هم در اجرا هم در مدیریت هم در تعامل با نهادها و سازمان ها و هم در بیان مطالبات نمونه هستند خیال مردم راحته که حق شهرشون گرفته میشه نه مثل سالیان گذشته که همه پروژه های شهر به جهت ضعف نمایندگانمان نیمه تمام ماند.
حسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
سلام
مردم لنگرود دیگه از فامیل بازی و باند بازی در شهرشون خسته شدن و نیاز به یک آدم دلسوز و پاکدست که در سطح مدیریتی بالایی هم رزومه داشته باشه دارند , بنده به شخصه به عنوان یک لنگرودی ساکن لنگرود سالهاست که جناب اخوان رو میبینم که بعد از اتمام دوران خدمتشون در لنگرود موندن و با همون سبک ساده مثل مردم عادی زندگی کردن نه مثل بعضی آقایون که دوسال رییس شدن خانه و ماشین آنچنانی برا خودشون دست و پا کردند ...
آقای اخوان در دوره فرمانداری دو شهرستان و مشاور استاندار بودن خودشون اثبات کردن که میتوانند در جایگاه های بالا قرار گیرند اما پاکدست و خدمتگذار باشند و شهرستان را به جایگاه مطلوبی از لحاظ توسعه رسانده و با تجربه بسیار موفق مدیریتی , مدیریت دستگاه های شهرستان را اصلاح و شایسته سالاری را جایگزین مدیریت فامیلی و باندی نمایند که متاسفانه شهرستان ما امروزه گرفتار آن است ...
حسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
سلام
مردم لنگرود دیگه از فامیل بازی و باند بازی در شهرشون خسته شدن و نیاز به یک آدم دلسوز و پاکدست که در سطح مدیریتی بالایی هم رزومه داشته باشه دارند , بنده به شخصه به عنوان یک لنگرودی ساکن لنگرود سالهاست که جناب اخوان رو میبینم که بعد از اتمام دوران خدمتشون در لنگرود موندن و با همون سبک ساده مثل مردم عادی زندگی کردن نه مثل بعضی آقایون که دوسال رییس شدن خانه و ماشین آنچنانی برا خودشون دست و پا کردند ...
آقای اخوان در دوره فرمانداری دو شهرستان و مشاور استاندار بودن خودشون اثبات کردن که میتوانند در جایگاه های بالا قرار گیرند اما پاکدست و خدمتگذار باشند و شهرستان را به جایگاه مطلوبی از لحاظ توسعه رسانده و با تجربه بسیار موفق مدیریتی , مدیریت دستگاه های شهرستان را اصلاح و شایسته سالاری را جایگزین مدیریت فامیلی و باندی نمایند که متاسفانه شهرستان ما امروزه گرفتار آن است ...
یا حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
5 کاندیدای قدرتمند. عجب جمله ای. سایت تابناک دنبال چه چیزی هست؟ امان از رد و بندهای پشت پرده بعضی از سایت ها!!! .و درود بر سایت های پاک دست .
پروین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
نماینده مجلس ما فقط نزدیک انتخابات یادش میفته بره پای حرفهای مردم این محل و اون محل، روستای ایکس و ایگر بشینه... تازه همه جا هم با خودش میکروفن میبره ....
نه واقعا چه حرکتی کرده که یاز ازش حرف میزنید... اصلا چرا دوباره داره میاد ... نکنه باز هم بهش قول دادن تو تانتخابات ریاست جمهوری یه وزارتخانه بهش میدهند...
فکر می کنم مردم شهر به اندازه کافی هوشیار باشند که دست این تیپ افراد رو دیگه به مجلس بند نکنند...
ضمن اینکه من صحبتهای یکی دو نفر دیگه خصوصا جوان تر ها رو گوش دادم... شهر به نیروی تازه احتیاج داره کسی که قدرت چانه زنی بالایی داشته باشه و یک مذاکره کننده قوی باشه
فکر کنم به جای تعصبات بیهوده لازم باشه ببینیم افراد احتمالی چی در چنته دارند...
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
سلام خدمت مدیران سایت از کج سلیقگی شما که به جای مردم تصمیم میگیرید که معتبر و معرف و به شعور مردم توهین می کنید جای بسی تاسف و تامل دارد حداقل طوری رفتار کنید که بینندگان سایت شما را جانبدار گروهی یا اینکه شما را ناآگاه از مسائل شهر لنگرود و فعالیت های که دیگر کاندیداها انجام داده اند بدانن لازم به توضیح است که افرادی که امروز وارد عرصه شدن آنقدر در بوق و کرنا کرده اید نیست و مشخص هست که سایت زیادی مبالغه کرده
امیر علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
با عرض سلام و ادب
از حضور یک و اندی ساله فعالیت انتخاباتی آقای نادر جهان آرا که تقریباً چهره شناخته تر نسبت به بیشتر کاندیداهای که سایت نام برده می باشد برای این عزیز و همه مردم شهر آرزوی موفقیت دارم
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
آقای جهان آرای برای شما آرزوی موفقیت می کنم
سبحان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
سلام خدمت مردم شهر لنگرود آقای نادر جهان آرای یکی از کاندیداهای بنام و خوش نام و فرهنگی که الان مشاور معاون وزیر آموزش و پروش می باشند حتی اسمشان در تالیف برخی از کتاب های درسی ابتدایی به عنوان صاحب نظر می باشند و باعث افتخار ما لنگرودی ها می باشد که در عرصه نمایندگی حضور یافته برایشان دعا می کنم که توکل بر خدا موفق باشند
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
با عرض سلام و ادب و احترام
آقای جهان آرای همه چیز آماده حضور شما در روز چهارشنبه در نام نویسی در فرمانداری برای انتخابات مجلس دهم در لنگرود عملاً شروع خواهد شد و ما هم در تلاشیم که بتوانی کرسی مجلس دهم را از آن خود نمایید به امید موفقیت
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
با عرض سلام و ادب و احترام
آقای جهان آرای همه چیز آماده حضور شما در روز چهارشنبه در نام نویسی در فرمانداری برای انتخابات مجلس دهم در لنگرود عملاً شروع خواهد شد و ما هم در تلاشیم که بتوانی کرسی مجلس دهم را از آن خود نمایید به امید موفقیت
بچه ول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
با سلام آقای جهان آرای برای موفقیت شما لحظه شماری می کنیم
شهریار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
دکتر نادر جهان آرای مشاور معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه همایش ملی آموزش ابتدایی و تجلیل از دکتر غلامحسین شکوهی پدر علم تعلیم و تربیت نوین ایران در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان در بیرجند گفت :آموزش رسمی در مفطع ابتدایی شکل می گیرد ،اولیای محترم در این مقطع ارتباط فوق العاده بالایی با مدرسه دارند ،لذا تعامل مدرسه و اولیا می تواند به تحقق سیاست مدارس کار آمد کمک کند وی در تجلیل از استاد بی بدیل نظام آموزشی کشور -دکتر غلام حسین شکوهی -اظهار داشت اگر به این مرد خستگی ناپذیر وصاحب کرسی تعلیم و تربیت در دانشگاهها پدر علم تعلیم و تربیت نوین لقب دادند ،،،برازنده شخصیت والای اواست دانشجویان و معلمان ما سالهاست که از پای درس ایشان و آثار گرانبهایش کسب فیض کرده اند
مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
خاطره اي ازروبرو شدن با پدر شهيد جهان آرا ،،،،،/خاطره زير توسط دکتر نادر جهان آرا مشاور معاونت آموزش ابتدايي وزير آموزش وپرورش که اصالتا لنگرودي هستند ،ارايه شد ،،،،جالبه ،،،،پدر شهيد جهان آرا رو چند بار ديده بودم به خصوص در دو مرحله سخنان بسيار دلتشيني رو در همايشي که تشکيل شده بود ايراد کرد ،،،بسيار خوش مشرب بود ،،،وچهره نوراني ،،،دوست داشتم از سر ارادت پيشاني اين بزرگمرد رو ببوسم ولي توفيق نشد ،،،،در عصر يکي از روژها در خيابان آيت الله طالقاني ،به داروخانه هلال احمر رفتم ،نسخه رو دادم ورفتم در صندلي نشستم تا منشي صدايم کند عده اي منتظر و نوبت بودند ،يک دقيقه نشد که بلند گو اعلام کرد آقاي جهان آرا ،،،،من باور نمي شد به اين زودي نوبت من شد رفتم به قسمت دريافت دارو ،،،در جلوي باجه با کمال نا باوري پدر شهيد جهان آرا رو ديدم ،،،،بسيار خوشحال شدم ،،،وقتي،پير مرد داروهايش رو گرفت ،،،با او دست دادم گفتم حاج آقا من نادر جهان آرا شمالي هستم هم خانوادگي شما اجازه دهيد به رسم ادب پيشاني شما رو ببوسم ،،،،ديروز که خبر در گذشت اين اسطوره صبر و مقاومت رو شنيدم آن خاطره برايم تجديد شد ،يادش گرامي باد و سلام.ودرود برارواح فرزندان شهيدش،،،
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
همشهریان محترم.فقط لاهوتی برازنده نمایندگی لنگرود است چون دارای زبان رسا و همت بالا در جذب بودجه برای شهرمان است.تا همین الان هم لنگرود صدسال نسبت به شهر همجوار خود عقب تر است.بدور از تعصب شهری بودن.انصافا کدوم نماینده حتی یک پروژه از خود به یادگار گذاشتند
girl
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
دوستان فقط لاهوتی
شایان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
یا رضا پور رضا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار