استاندار گیلان عنوان کرد؛
استاندار گیلان بر آمادگی دستگاه‌های مختلف در استقبال از مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: وضعیت استان نسبت به کاهش بیکاری سه درصد نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده و در موضوع تورم نیز 2.5 درصد کمتر از کشوری هستیم.
کد خبر: ۱۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲ 10 March 2015
به گزارش تابناک گیلان،محمدعلی نجفی بعد از ظهر امروز در جلسه تمهید مقدمات استقبال از مسافران نوروزی در گیلان با اشاره به شرایط ویژه کشور اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران از شرایط ویژه‌ای برخوردار بوده و امروز به دلیل مذاکرات هسته‌ای باید دقت بیشتری نسبت به مسائل اجتماعی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دولت برای هر شرایطی خود را آماده کرده است، تصریح کرد: گیلان استانی امن محسوب می‌شود و این روند باید تداوم داشته باشد.

استاندار گیلان بر آمادگی دستگاه‌های مختلف در استقبال از مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: وضعیت استان نسبت به کاهش بیکاری سه درصد نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده و در موضوع تورم نیز 2.5 درصد کمتر از کشوری هستیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع مذکور به معنای نبود تورم و بیکاری در گیلان نیست، بیان کرد: تلاش مدیران باید در راستای کم کردن مشکل مردم باشد.

نجفی بر ایجاد شور و نشاط در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: بخشی از نوروز ایام فاطمیه (س) است و مردم فاطمه (س) را به عنوان مادر خود در تمام امور می‌دانند و مناسبت‌ها را رعایت می‌کنند اما مسئولان موظف هستند فضایی آرام را برای مردم فراهم کنند.

استاندار گیلان برقراری نظم و امنیت در تمام مسیرها در نوروز سال 94 را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: نظارت لازم بر تاسیسات اقامتی و صنوف مهم است و همچنین در نوروز سال 94 دستگاه‌های مربوطه باید فعال باشند و بر کیفیت ارائه کالا و خدمات نظارت شود.

نجفی خواستار آماده‌سازی مساجد گیلان برای استقبال از گردشگران نوروزی شد و اظهار کرد: هویت گیلانی‌ها پاکی و نظافت است و این موضوع در ایام تعطیل باید تجلی پیدا کند.

استاندار گیلان آمادگی شرکت‌های خودروسازی برای ارائه خدمات به خودروهای در راه مانده را مهم خواند و بیان کرد: نوروز سال 94 توانمندسازی حمل و نقل درون و برون شهری گیلان حائز اهمیت است.

وی بر فعال‌سازی شبکه بانکی و خودپردازها در نوروز سال 94 تاکید کرد و افزود: مرکز اطلاع‌رسانی به مسافران باید فعال شود.

نجفی با دستور لغو مرخصی تمام فرمانداران و شهرداران گیلان در نوروز سال 94، تصریح کرد: ایام نوروز نیازی نیست مسئولان جانشین داشته باشند و باید در صحنه حضور پیدا کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه وظایف هر کدام از دستگاه‌ها در نوروز سال 94 مشخص است، گفت: دستگاه‌ها باید نسبت به وظایف خود پاسخگو باشند ضمن اینکه هماهنگی لازم بین سازمان‌ها و ارگان‌ها در گیلان وجود دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار