کد خبر: ۱۲۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰ 03 November 2015
رشت - ایرنا - رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان استان گیلان ، عصر دوشنبه با معرفی نفرات برتر در بخش خمام رشت پایان یافت .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها ، 213 کشتی گیر رده سنی نوجوانان از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در شش دوره در سالن ورزشی تختی بخش خمام شهرستان رشت با هم به رقابت پرداختند .

در پایان این رقابت ها و در وزن 42 کیلوگرم میلاد خالقی از هلال احمر رشت ، در 46 کیلوگرم امیرحسین عبدزاده از آستانه اشرفیه ، در 50 کیلوگرم رامین محسنی پور از رجایی رشت ، در 54 کیلوگرم وحید رخساری از پوریای ولی آستارا و در وزن 58 کیلوگرم سهیل پرسته از فومن با برتری برابر حریفان خود عنوان قهرمانی و مدال طلای اوزان خود را کسب کردند .

همچنین در وزن 63 کیلوگرم مجید دوستعلی از شهرداری آستارا ، در وزن 69 کیلوگرم محمود قربانی از رودسر ، در وزن 76 کیلوگرم پوریا افشار از کلاچای ، در وزن 85 کیلوگرم عرفان غلامی از کلاچای و در وزن 100 کیلوگرم علی رهبری از باشگاه رجایی رشت موفق شدند تمامی حریفان خود را شکست دهند و عنوان نخست اوزان خود را کسب کنند .
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به کشتی گیران برتر این دوره از مسابقات ، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار