تابناک گیلان ؛ سخنگوی شورای شهر لاهیجان اظهار کرد:
ماجرا هرچه که باشد به نظر می رسد،موافقان کنار گذاشتن شهردار سابق به خوبی نتوانستند افکار عمومی لاهیجان را با خود از ابتدا تا به امروز همراه سازند که اکنون و بلافاصله از شهردار شدن کحالی در لنگرود این مواضع را بدین شکل تکرار می کنند.
کد خبر: ۱۱۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 23 October 2015
تابناک گیلان: دیگر عادت کرده ایم به اینکه برای خوب نشان دادنمان،دیگران را بد جلوه دهیم و کرده و نکرده را اگر خوب باشد که مال خودمان است و اگر اندکی مشکل دارد و یا کاری خراب شده باشد، مسلما عامل آن هرکسی باشد،ما نیستیم!

به گزارش تابناک گیلان، حدود 10 ماهی از برکناری رضا کحالی شهردار سابق لاهیجان می گذرد که تقریبا از ابتدای برکناری وی تا به امروز مخالفان شهردار سابق در مجموعه شورای شهر لاهیجان برایش سنگ تمام گذاشتند و در اکثر گزارش های خود گریزی به کحالی و نحوه عملکرد وی داشتند.

ماجرا هرچه که باشد به نظر می رسد،موافقان کنار گذاشتن شهردار سابق به خوبی نتوانستند افکار عمومی لاهیجان را با خود از ابتدا تا به امروز همراه سازند که اکنون و بلافاصله از شهردار شدن کحالی در لنگرود مواضع ذیل را علیه وی اتخاذ کردند.

مواضعی از جنس نفی هر آنچه شهردار سابق در 4 سال مدیریت خود در لاهیجان داشت و بزرگ نمایی خدمات شهردار فعلی در مدت زمان کمتر از 10 ماه .

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: عملکرد تیم مدیریت شهری و شهردار لاهیجان در 9 ماه گذشته عالی بود.

مهربان با اشاره به روند بررسی میزان بدهی‌های شهرداری در دوره شهردار سابق لاهیجان گفت: طبیعتاً بدهی‌ها و رقم درست آن مشخص شده و حدود 40 میلیارد تومان است؛ اما پرداختن به این موضوع در این مقطع نمی‌تواند مشکلی را از ما حل کند و آن‌چه برای ما مهم است این‌که جناب شهردار با علم و آگاهی از این مسأله برای پذیرفتن مسئولیت شهرداری لاهیجان اعلام آمادگی کردند و قول‌هایی که آن روز دادند، فراتر از آن عمل کردند.

وی افزود: بدهی‌ها در اماکنی مثل شهرداری و خیلی از نهادها تا اندازه‌ای می‌تواند طبیعی باشد؛ اما شهر لاهیجان یک مقدار فراتر از آنی بود که ما انتظار داشتیم و آن‌چه که وظیفه ما بود، انجام دادیم و با توجه به حساسیتی که دولت "تدبیر و امید" در این‌خصوص دارد و با توجه به اولین سخنرانی رئیس جمهوری که اعلام نمودند دولتی را با ارقام بسیار زیادی از بدهی‌ها تحویل گرفتیم؛ وقتی که مقام اول اجرایی کشور چنین حرفی می‌زند، طبیعتاً زیرمجموعه‌های آن در استان، از جمله استانداری باید وسواس بیشتری در این‌خصوص داشته باشند و حتماً این کار انجام شده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار