سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت:‌ از ۶۳ هزار فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش شهر تهران فقط ۵۵ هزار نفر مشمول طرح رتبه بندی شدند و ۸ هزار نفر از این طرح محروم مانده اند.
کد خبر: ۱۱۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ 20 October 2015
مسعود ثقفی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: ‌این افراد معلمان دارای کسر ساعت موظف تدریس و کارکنان اداری هستند که مشمول طرح رتبه بندی نشدند.


پیش از این وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده بود طرح رتبه بندی شامل همه فرهنگیان از جمله کارکنان اداری می شود.


سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره مشمولان تهرانی این طرح ادامه داد: 54 هزار و 600 نفر از 55 هزار فرهنگی شهر تهران احکام خود را دریافت کرده اند.


وی افزود: 400 فرهنگی باقیمانده معلمانی هستند که از شهرستان به تهران منتقل شده اند و صدور احکام رتبه بندی آن ها با تاخیر مواجه شده است اما در نهایت صادر خواهد شد.


سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: افزایش حقوق فرهنگیان مشمول طرح رتبه بندی از مهر اعمال می شود ولی این افزایش از آبان به حساب آنان وارد می‌شود.


ثقفی همچنین درباره لزوم تدریس مدیران مدارس گفت: مدیران مدارس امسال علاوه بر مدیریت مدرسه باید حداقل شش ساعت در هفته برای تدریس به کلاس درس بروند و اگر مدیری از تدریس ممانعت کند متخلف است و با وی برخورد خواهد شد.


سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از اکران فیلم محمد رسول الله (ص) برای دانش آموزان نیز خبر داد و افزود: مدارس می توانند پس از هماهنگی با سینماها، دانش آموزان را برای تماشای این فیلم به سینما ببرند.


وی تاکید کرد: هزینه بلیط این فیلم برای دانش آموزان نیم بهاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار