مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: تعدادی از فرهنگیان بعنوان نیروهای مازاد این سازمان مشمول طرح رتبه بندی نمی شوند.
کد خبر: ۱۱۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 19 October 2015
علی بیرانوندی اظهار کرد: طرح رتبه بندی از ابتدای مهرماه برای فرهنگیان این استان اجرا شده ولی معلمان مازاد و رسته های اداری و مالی مشمول این طرح نخواهند بود.
وی بدون ارایه آمار معلمان مازاد که بر اثر روند نامناسب استخدام های گذشته جذب شده اند و این سازمان را با عدم توازن نیروی انسانی مواجه کرده اند، افزود: با این وجود در تلاش هستیم با رایزنی ها، معلمان مازاد نیز مشمول این طرح شوند.
بیرانوندی تاکید کرد: طرح رتبه بندی معلمان بر اساس ابلاغ وزارت آموزش و پرورش از ابتدای مهرماه برای فرهنگیان این استان اجرا و با اجرای این قانون تاکنون احکام بیشتر فرهنگیان صادر شده و اصلاح حکم مابقی فرهنگیان نیز تا پایان ماه جاری انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه با اجرای این طرح حقوق فرهنگیان حداقل یک میلیون و 500 هزار ریال و حداکثر پنج میلیون ریال اضافه خواهد شد، گفت: این قانون در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش و به منظور رعایت شان معلمان اجرا شده است.
بیرانوندی یادآور شد: بر اساس این طرح معلمان در چهار عنوان شامل پایه حرفه ای، ارشد حرفه ای، خبره حرفه ای و عالی حرفه ای تقسیم بندی که هر گروه امتیازهای ویژه خود را دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش ایلام با بیان اینکه رتبه بندی معلمان در این طرح بر اساس شرایط ابلاغی از آموزش و پرورش انجام می گیرد، افزود: سوابق و مدرک تحصیلی، شرکت معلمان در فعالیت های مدرسه، داشتن مقالات علمی و پژوهشی، خدمت در مناطق محروم و غیره بخشی از شرایطی است که برای رتبه بندی معلمان در این طرح در نظر گرفته شده است.
وی همچنین با اشاره به اینکه بیش از 400 نفر از فرهنگیان این استان در 31 شهریو امسال بازنشسته شده و طرح رتبه بندی شامل بازنشستگان نمی شود، گفت: به منظور کمک به فرهنگیان احکام بازنشستگی این افراد به هفته اول مهرماه موکول شد تا مشمول اجرای طرح رتبه بندی شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار