دکتر اسدالله عباسی: در زنجیره تولید و عرضه باید دست واسطه‌ها و افرادی که قصد حیف و میل کردن بیت‌المال و سوء استفاده دارند قطع شود.
کد خبر: ۱۱۰۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵ 10 June 2023

به گزارش تابناک گیلان ؛ استاندار گیلان امروزدر نشست ستاد تنظیم بازار، مردم را ، ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت : انقلاب اسلامی ، انقلاب مستضعفان و مردم است و هر فردی ، مدیر و دستگاهی که در روند بازار خلل وارد کرده و سلامت روانی جامعه را به خطر بیاندازند نخواهم بخشید.

دکتر اسدالله عباسی با تاکید بر لزوم تامین خمیر مایه نانوایی‌ها در گیلان ، گفت : جهاد کشاورزی مسئول توزیع خمیر مایه مورد استفاده نانوایی‌هاست و باید بر روند توزیع آن نظارت کامل داشته باشد ، زیرا به نظر می‌رسد کیفیت نان تولیدی در استان به هیچ عنوان مناسب نیست.

وی اضافه کرد: در برخی مواقع شاهدیم که نانوایی‌ها یی برای پخت نان از جوش شیرین استفاده می‌کنند که باید با آن‌ها برخورد شود.

استاندار گیلان با اشاره به لزوم تداوم بازدید کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی از نانوایی‌ها و چگونگی پخت نان و گزارش تخلفات، گفت: همچنین هر گونه تعطیلی نانوایی‌ها در شهرستان‌های گیلان ممنوع است.

دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه نانوایی‌ها باید بر اساس میزان فروش نان آرد دریافت کنند ، افزود : در توزیع آرد اختصاص یافته به گیلان باید به مسافرخیز بودن این استان توجه شود.

وی به نظارت بر قیمت گذاری کالا‌های اساسی در گیلان تاکید کرد و اضافه کرد : مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران در کارگروه‌های جلسه ستاد تنظیم بازار باید مشکلات بازار را بررسی و با اخلال گران اقتصادی مبارزه کنند.

استاندار گیلان با اشاره به شعار راهبردی امسال «مهار تورم و رشد تولید»، گفت: متولیان امر باید به زنجیره‌ی تولید و توزیع مناسب کالا توجه و از افزایش قیمت به دلیل واسطه گری جلوگیری کنند.

دکتر اسدالله عباسی با اشاره به هدف دولت برای حمایت از مصرف کننده، افزود: در شرایط سخت اقتصادی ، باید کالا‌ها دقیق در جامعه توزیع و به دست مصرف کننده برسد و بین عرضه و تقاضا تعادل برقرار باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار