دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: اگرچه سپاه در مقابل همه دشمنان ایران اسلامی ایستاده است، اما افتخار ما محرومیت زدایی و ساخت مسجد و مدرسه و خانه عالم و خانه بهداشت و مسکن و آبرسانی و اشتغالزایی و تهیه جهیزیه و... برای مردم است
کد خبر: ۱۱۰۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶ 04 June 2023

محرومیت زدایی افتخار سپاه استمحرومیت زدایی افتخار سپاه استمحرومیت زدایی افتخار سپاه استمحرومیت زدایی افتخار سپاه استمحرومیت زدایی افتخار سپاه استمحرومیت زدایی افتخار سپاه استمحرومیت زدایی افتخار سپاه است

به گزارش خبرنگار تابناک گیلان سید سردار ضیاءالدین حزنی امروز در مراسم تقدیر از فعالان حوزه محرومیت زدایی شهرستان های لنگرود، رودسر و املش که در تیپ مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه پاسداران برگزار شد، با اشاره به نقش هدایت ها و مدیریت های امام خمینی(ره) در اوایل انقلاب، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس هدایت های امام راحل ویژه بود.

وی با بیان اینکه فرماندهی امام راحل در دوران جنگ موجب شد بر دشمنان پیروز شویم، افزود: همه دنیا علیه ایران بودند و از صدام حمایت می کردند، اما امام این جنگ را مدیریت کرد و همه دشمنان را شکست داد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران، با اشاره به اخلاص و صفا و صمیمیت امام خمینی(ره)، تصریح کرد: افتخار ماست که در محضر امام بودیم و فرماندهی و مدیریت الهی ایشان را درک کردیم و افتخار دیگر ماست که اکنون پیرو امام خامنه ای هستیم.

حزنی با بیان اینکه امام راحل در مقابل همه ابرقدرت های شرق و غرب و زورگویان عالم مقاوم و استوار بود و در مقابل مظلومان و ستم دیدگان برخورد پدرانه و صمیمانه داشت، گفت: هر سالی که از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می گذرد، ابعاد شخصیتی ایشان در حوزه آزادی خواهی و عدالت طلبی و ظلم ستیزی بیشتر مشخص می شود.

وی هنر امام را در مدیریت جنگ با وجود افکار و سلایق مختلف دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون امام و رهبری هستیم و بسیاری از این موفقیت ها و دستاوردها در آینده نه چندان دور نمایان می شود.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، همچنین به پشتیبانی های آیت الله احسانبخش، نماینده فقید ولی فقیه در استان گیلان از جبهه ها اشاره و بیان کرد: رزمندگان در تمام عملیات ها دوران دفاع مقدس منتظر پشتیبانی هایی بودند که با مدیریت آیت الله احسانبخش از سوی مردم به جبهه ها اعزام می شد.

وی در ادامه ماموریت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دفاع از این نظام و کشور دانست و متذکر شد: ماموریت دوم سپاه برقراری امنیت پایدار در سطح دنیاست که تاکنون جزو موفق ترین رده های نظامی بودیم، زیرا هیچ کشوری به خود جرات نمی دهد مرزهای ایران را تهدید کند.

حزنی، محرومیت زدایی را ماموریت دیگر سپاه دانست که در راستای ماموریت اصلی آن انجام می شود و عنوان کرد: اولویت محرومیت زدایی در مناطق مرزی و کم برخوردار و محروم بوده که توسط همه رده های سپاه، از زمینی و دریایی و هوافضا گرفته تا قدس و دانشگاه ها و بیمارستان ها دنبال می شود.

وی اقدامات سپاه در حوزه محرومیت زدایی را غیر قابل شمارش دانست و گفت: اگرچه سپاه در مقابل همه دشمنان ایران اسلامی ایستاده است، اما افتخار ما محرومیت زدایی و ساخت مسجد و مدرسه و خانه عالم و خانه بهداشت و مسکن و آبرسانی و اشتغالزایی و تهیه جهیزیه و... برای مردم است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه از پاسداران تیپ مخصوص میرزا کوچک خان خواست پروژه های محرومیت زدایی در سه شهرستان لنگرود و رودسر و املش را در دستور کار قرار دهند و اظهار کرد: صفر تا صد پروژه های محرومیت زدایی را انجام می دهیم و کمک کار دولتمردان هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار