سردار حسن رستگار پناه
سردار حسن رستگار پناه از فرماندهان دفاع مقدس در مراسم یاد بود عروج جانباز سرافراز اسلام فرهاد آذر ارجمند در مسجد جامع لنگرود مهم ترین مشخصه این شهید بزرگوار را عشق ورزیدن به ولایت فقیه و شهادت در مسیر و راه حق عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۰۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳ 31 May 2023

عشق ورزیدن به ولایت فقیه مهم ترین مشخصه جانباز سرافراز آذر ارجمند بوده استعشق ورزیدن به ولایت فقیه مهم ترین مشخصه جانباز سرافراز آذر ارجمند بوده استعشق ورزیدن به ولایت فقیه مهم ترین مشخصه جانباز سرافراز آذر ارجمند بوده است

وی با ارج نهادن به صبر و پایداری خانواده چنین شهدایی افزود: خوشا به حال چنین پدران و مادرانی که فرزندان خود را تربیت اسلامی و دینی کردند و چنین شهیدی هم وفادار به این ارزش ها بود.
به گفته وی، این شهید سرافراز تمام عمر خود را وقف خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران کرد و یادش همواره پر رهرو باقی خواهد ماند.
سردار رستگار پناه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب تمام امکانات خود را بسیج کردند تا این نظام را ساقط کنند تصریح کرد: این نظام به برکت ولایت فقیه و خون شهدا و حضور در صحنه ملت ساقط شدنی نیست و دشمنان آن را به گور خواهند برد.
وی با ابراز تاسف از وجود برخی هنجار شکنی در جامعه بویژه در موضوع عفاف و حجاب با طرح سوال گفت: آیا ما آزادی را از،شما گرفتیم یا شما در حال گرفتن آزادی از ملت هستید.
وی ادامه داد: اگر ایرانی هستید فرهنگ عفاف و حجاب را رعایت کنید و دست از بی شرمی و بی حیایی بردارید و به دامن ملت برگردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار