مدیرکل بازسازی ذخایر شیلات کشور:
مدیرکل بازسازی ذخایر شیلات کشور، گیلان را خاستگاه ماهیان خاویاری و استخوانی دانست و گفت: توجه به بازسازی ذخایر جزو اولویت اصلی سازمان شیلات است.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ 23 May 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان، ناصر کرمی راد ظهر دوشنبه در همایش رهاسازی بچه ماهیان استخوانی و خاویاری خزر در چمخاله لنگرود اظهار کرد: گیلان به اندازه دو استان دیگر شمال کشور در حوزه شیلات فعالیت می‌کند و حرف برای گفتن دارد.

وی گیلان را خاستگاه ماهیان خاویاری و استخوانی کشور دانست و افزود: ماهیان خاویاری و استخوانی ابتدا در گیلان رشد و در دیگر استان تکثیر و گسترش پیدا کرد.

مدیرکل بازسازی ذخایر شیلات کشور با اشاره به فعالیت ۸ مرکز بازسازی ذخایر ماهیان در ضلع جنوبی دریای خزر بیان کرد: نگاه به بازسازی ذخایر ماهیان خاویاری و استخوانی در کشور جدی و هدفمند است.

حسینی با بیان اینکه تولید ۴۵۰ الی ۵۰۰ میلیون قطعه بچه ماهی در سال پیش بینی شده است، گفت: گیلان در این بخش ظرفیت ارزشمندی دارد که باید به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه قدمت بازسازی ذخایر کشور به گیلان بر می‌گردد، افزود: اقتصاد دریا محور با پایداری آب‌های خزر تحقق می‌پذیرد.

مدیرکل بازسازی ذخایر شیلات کشور با تصریح بر اینکه حمایت از بهره بردار بازسازی ذخایر رسالت اصلی سازمان است، گفت: توجه به بازسازی ذخایر جزو اولویت‌های اصلی شیلات است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار