تاکید استاندار گیلان برای شتاب گیری طرح مسکن ملی
کد خبر: ۱۱۰۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ 21 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان؛ استاندار گیلان در دومین جلسه شورای مسکن ملی گفت: مدیران این حوزه با محاسبات و برنامه ریزی‌های دقیق در اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان جهادی‌تر عمل کنند تا روند تکمیل طرح‌های عمرانی در ۶ ماه نخست امسال سریعتر انجام شود.
دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه گیلان در حوزه نهضت ملی مسکن در بسیاری از حوزه‌ها دارای جایگاه خوبی است، و این روند با زمان بندی و محاسبه دقیق و در عین حال شتاب مضاعف با توجه به شرایط جوی استان، تداوم یابد.
وی با تاکید بر بررسی عملکرد و چگونگی انجام تعهدات دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مستقر استان در ساخت مسکن گفت: دستگاه‌هایی که در حوزه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی در کشور و گیلان اقدامات خوبی انجام داده اند در حوزه مسکن نیز باید اقدامات شان ملموس‌تر باشد.
استاندار گفت: برای رفع مشکلات در سطح استان جلسات اختصاصی مربوط به هر بخش مسکن برگزار شود تا رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد.
دکتر اسدالله عباسی ۶ ماه نخست سال را بهترین فرصت برای اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی از جمله مسکن در گیلان دانست و گفت: باید در نیمه نخست سال روند تکمیل طرح‌ها به ویژه مسکن سرعت داده شود.


وی با اشاره به تعهد و سهم صد هزار واحدی مسکن استان در طرح نهضت ملی مسکن گفت: برای اجرای این طرح ملی همه مدیران و دستگاه‌های متولی باید جهادی و دقیق عمل کنند.
هادی رحمانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان هم در این نشست گفت: تاکنون ۲۱ هزار و ۶۲۰ واحد از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن استان تایید نهایی شدند و ۶ هزار و۷۳۹ نفر واریز وجه داشتند.
وی با اشاره به رتبه ۱۸ گیلان در اجرای طرح ملی مسکن گفت: درحال حاضر تامین زمین برای ۳۰ هزار و ۲۴واحد در ۳۲۰ هکتار انجام شده است؛ و ۲۴ هزار و ۴۲۷ واحد نهضت ملی مسکن استان در حال اجراست.
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد خودمالک، ۵۷۱ واحد بازآفرینی و ۱۰هزار و ۹۳۵ واحد مسکن روستایی و ۴۰۶ واحد برای اقشار ویژه است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار