کد خبر: ۱۰۹۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸ 30 March 2023

فرمانده کل نیروی انتظامی در رشت خبر داد: بیش از ۳۶۹ میلیون تردد خودرو از آغاز تعطیلات نوروز امسال تاکنون در جاده‌های کشور به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان؛ فرمانده کل نیروی انتظامی در سفر به گیلان و در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران، گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا امروز، تردد ٣۶٩ میلیون خودرو در جاده‌های کشور به ثبت رسیده که در مقایسه با تعطیلات نوروز پارسال افزایش داشته است.

سردار سرتیپ احمدرضا رادان، افزود: به رغم افزایش تردد خودرو‌ها نسبت به تعطیلات پارسال، براساس آمار رخداد پلیسی، تلفات بیش از ۶۰۰ نفر در اثر تصادفات جاده‌ای در کشور تا امروز به ثبت رسید.

وی با اشاره به کاهش میزان تلفات ناشی از تصادفات رانندگیِ جاده‌های کشور نسبت به مدت مشابه پارسال، افزود: هرچند به رغم افزایش تعداد سفر‌ها، تعداد تلفات حوادث جاده‌ای کاهش داشته، اما باز هم این آمار برای فرهنگ مردم کشور زیبنده نیست و می‌توان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی میزان تلفات جاده‌ای را کاهش داده و از تلخکامی، به ویژه در روز‌های پایانی سفر جلوگیری کرد.

فرمانده کل نیروی انتظامی با اشاره به بررسی اقدامات یک سال گذشته فرماندهی انتظامی و فرماندهی مرزبانی گیلان در سفر به این استان، افزود: روند طرح‌های نوروزی در حوزه‌های گوناگون به ویژه در حوزه خدمت رسانی به مردم، مسافران و گردشگران، کنترل جاده‌ها و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی گیلان با توجه به اینکه این استان از استان‌های پر تردد و مسافرخیز محسوب می‌شود، از اولویت‌های این سفر بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار