بودجه شهرداری با بیش از ۷۹ درصد افزایش تصویب شد
کد خبر: ۱۰۹۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵ 28 March 2023

شهردار رودسر گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری با رقم ۱۴۷ میلیارد تومان و بیش از ۷۹ درصد افزایش نسبت به سال جاری، در شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

مازیار صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک گیلان، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری رودسر با رقم ۱۴۷ میلیارد تومان در شورای اسلامی شهر تصویب شد.

وی با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری رودسر بر اساس منابع درآمدی، افزایش هزینه جاری ازجمله حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری، اجرای پروژه‌های عمرانی و تحقق بودجه و مبلغ متمم آن، نسبت به سال جاری بیش از ۷۹ درصد افزایش داشته است، افزود: ۵۷ درصد بودجه سال آینده شهرداری رودسر به هزینه‌های جاری و ۴۳ درصد به پروژه‌های عمرانی اختصاص خواهد داشت.

شهردار رودسر خاطرنشان کرد: بودجه سال گذشته شهرداری ۸۲ میلیارد تومان بود که ۵۲ درصد بودجه به پروژه‌های عمرانی و ۴۸ درصد به هزینه‌های جاری اختصاص داشت و تا کنون بیش از ۸۰ درصد آن تحقق یافته است و براساس پیش‌بینی تا پایان سال به طور کامل محقق شد.

صفایی تصریح کرد: پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شامل لوله گذاری به منظور جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی، توسعه پارک و فضای سبز، توسعه فضاهای ورزش ساحلی، روشنایی نوار ساحلی، اجرای پروژه‌های عمرانی در بافت فرسوده و اصلاح سیما و منظر شهری در اولویت برنامه‌های شهرداری رودسر در بودجه عمرانی ۱۴۰۲ است.

به گزارش تابناک گیلان، رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت در مرکز استان گیلان قرار دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار