کد خبر: ۱۰۹۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸ 24 March 2023

افتتاح بازارچه تولید محصولات روستایی، عشایری و صنایع دستیافتتاح بازارچه تولید محصولات روستایی، عشایری و صنایع دستی

بازارچه تولید محصولات روستایی، عشایری و صنایع دستی با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در روستای ساحلی شفارود رضوانشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان ؛ نماینده مردم تالش رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح این بازاچه ، با بیان تحقق وعده‌های دولت سیزدهم، مبنی بر شکوفایی اقتصاد در همه مناطق، گفت: این بازارچه ساحلی با هدف عرضه تولیدات مردم مناطق روستایی و عشایری و دسترسی آسان گردشگران به این تولیدات، در منطقه ساحلی شفارود این شهرستان راه اندازی شد.

حسن محمدیاری به حمایت دولت و تاکید استاندار گیلان مبنی بر بالا بردن اقتصاد روستاییان اشاره کرد و افزود : برای توانمندسازی اقتصاد روستا‌ها و ایجاد اشتغال در این شهرستان از جمله در حوزه‌های مختلف گردشگری ، بوم گردی و کشاورزی باید بیش از پیش تلاش کنیم.

فرماندار رضوانشهر هم گفت: با راه اندازی این بازارچه با ۵۴۰ مترمربع مساحت و ۲۵ غرفه برای عرضه محصولات روستایی، تولیدات لبنی ارگانیک، صنایع دستی وغذا‌های بومی محلی، برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

سید نادر صفوی میرمحله افزود: بازاچه تولید محصولات روستایی و عشایری تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ دایر است و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۲ از این بازاچه بازدید کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار