کد خبر: ۱۰۹۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ 24 March 2023

استاندار گیلان نیز با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید خود را در پیشگاه خداوند متعال دانسته و باید در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی خود را به مردم و خانواده معظم شاهد و ایثارگر پاسخگو بدانند، گفت: رضایتمندی بیشتر مردم، با تحقق منویات معظم له و عزم جدی دولت سیزدهم در راستای حل مشکلات جامعه بویژه در حوزه مهار تورم و رشد تولید علی رغم دشمنی‌های خصمانه علیه ایران اسلامی، میسر است.
دکتر اسدالله عباسی در این دیدار با تبریک فرارسیدن سال جدید و گرامیداشت تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت، به نامگذاری امسال با عنوان مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب برای همه مسئولان منشا خیرات و برکات فراوان بوده و تاکید معظم له به رشد تولید، اقتصاد، اشتغال و نیز معیشت مردم، حجت خدمت صادقانه برای بهبود شرایط جامعه را بر همه تمام کرده است.
وی ادامه داد: دولت مردمی و انقلابی دکتر رئیسی همه توان و تلاش خود را در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای توسعه اقتصادی و نیز توجه به همه امور جامعه در مسیر رضایتمندی مردم را به کار بسته است.
به گفته استاندار گیلان، احیا و فعال سازی ۱۷۲ واحد‌های تولیدی راکد و نیمه تعطیل، توجه به بخش خصوصی، جذب سرمایه گذاری خارجی، ارتقای جایگاه تولید مرغ در کشور، افزایش تولید برنج و دیگر محصولات راهبردی کشاورزی و فراهم سازی زیرساخت‌ها از جمله مباحثی در گیلان است که در سال جدید با جدیت بیشتر دنبال می‌شود.
استاندار با بیان اینکه ائمه معصومین (ع) و امامین انقلاب همیشه خدمت به مردم را به مسئولان تاکید و توصیه کرده اند، افزود: باید مبانی مدیریت اسلامی با تکیه بر ولایتمداری سرلوحه کار و امور همه مسئولان باشد چرا که همیشه توجه به این مباحث ارزشمند چراغ راه همگان بسوی روشنایی است.
دکتر عباسی در ادامه با قدردانی از پشتیبانی‌های ارزشمند نماینده، ولی فقیه در گیلان برای تحقق برنامه‌های راهبردی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در جهت رضایتمندی مردم، تصریح کرد: همراهی و هم افزایی همه مسئولان از جمله ائمه جمعه و فرمانداران در پیشبرد امور در نقاط مختلف استان اثربخش بوده و قطع یقین رهنمود‌ها و همراهی عالمانه آیت الله فلاحتی در این زمینه نقش بی بدیلی داشته و دارد.
استاندار گیلان همچنین با اشاره به عملکرد‌ها و دستاورد‌ها در حوزه‌های مختلف و برنامه‌های در دست اجرا دولت در استان، افزود: همه مدیران دولت به تعهدات خود پایبند هستند و بر عهدی که با مردم بسته اند استوارند و با جان و دل بر اساس معیار‌ها و شاخص‌های هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خود را خادم مردم می‌دانند.
وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های فراوان گیلان در زمینه‌های گوناگون از جمله مواهب خدادادی، حفظ طبیعت، توسعه اقتصادی، تولیدی، کشاورزی و نیز حضور مسافران و جمعیت شناور استان در ایام سال باید با کار بیشتر و هدفمند، رضایتمندی مردم را بهتر از گذشته محقق کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار