مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد
کد خبر: ۱۰۹۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 24 March 2023

تابناک/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: از آغاز اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر در این استان به ۲۲ حادثه‌ امدادرسانی شده است.

سیاوش غلامی در گفت وگو با خبرگزاری تابناک گیلان، از امدادرسانی به ۵۸ نفر حادثه دیده در ۲۲ مورد حادثه از ۲۵ اسفند ماه لغایت امروز خبر داد و گفت: در این ۲۲ حادثه، ۳۱ نفر مصدوم شدند که ۱۰ نفر انتقالی به مراکز درمانی، درمان سرپایی پنج نفر و سه فوتی در صحنه، داشته است، همچنین تعداد ۱۶ دستگاه خودروی آمبولانس، ۶ ست نجات و ۲۶ تیم عملیاتی متشکل از ۷۴ نفر عوامل امدادی در این تعداد حوادث حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت هفت مورد عملیات فنی رهاسازی در حوادث ترافیکی انجام شده است، از شهروندان درخواست کرد در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی برای بهره‌مندی از خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند یا به نزدیک‌ترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلات تصریح کرد: ۳۴ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات با ۱۷ شعبه شهرستان با ۱۸۰ نجاتگر در طول ایام نوروز خدمات خود را به مسافران این استان ارائه می‌کنند.

غلامی خاطرنشان کرد: همچنین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی با بهره‌گیری روزانه از ۱۹۱ عضو جوانان جمعیت هلال احمر استان برای کمک به انجام سفر ایمن، آسایش و آرامش مسافرین از طریق اطلاع‌رسانی نسبت به وضعیت راه‌ها و مقاصد سفر در حال اجراست

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار