کد خبر: ۱۰۹۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ 24 March 2023

تابناک/گیلان مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه ۱۷ اکیپ خودرویی با جی.پی.اس و یک اکیپ فرماندهی در مرکز استان نظارت بر اراضی کشاورزی را عهده دار شدند، گفت: این ۱۸ اکیپ گشن ویژه جلوگیری از تغییر کاربری در ایام تعطیلات نوروز است.

حسن پورمحمدی، از راه اندازی گشت های حفاظت اراضی کشاورزی استان در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: با محوریت مدیریت امور اراضی و فرماندهی یگان حفاظت اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان ۱۸ اکیپ فعال شده است.

وی با بیان اینکه ۱۷ اکیپ خودرویی با جی.پی.اس و یک اکیپ فرماندهی در مرکز استان نظارت بر اراضی کشاورزی را عهده دار شدند، خاطرنشان کرد: این نظارت از ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ شروع شده و تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی گیلان در گفت وگو خبری باران، با اشاره به ماموریت مستمر نظارت بر اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز در طول سال، عنوان کرد: در تعطیلات نوروز این نظارت ها ویژه خواهد بود.

پورمحمدی هدف از فعال شدن این اکیپ های نوروزی را صیانت و حفاظت از اراضی کشاورزی استان در جهت امنیت تولید دانست و گفت: با متخلفین برخورد می شود و قلع و قمع بنا به دنبال تغییر کاربری غیر مجاز صورت خواهد گرفت و با هیچ فردی مماشات نداریم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار