فرماندار رضوانشهر: دهیاران در راستای پیگیری مطالبات روستاییان از هیچ تلاشی دریغ نکنند
کد خبر: ۱۰۹۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ 17 March 2023

فرماندار رضوانشهر: دهیاران در راستای پیگیری مطالبات روستاییان از هیچ تلاشی دریغ نکنندفرماندار رضوانشهر: دهیاران در راستای پیگیری مطالبات روستاییان از هیچ تلاشی دریغ نکنندفرماندار رضوانشهر: دهیاران در راستای پیگیری مطالبات روستاییان از هیچ تلاشی دریغ نکنند

فرماندار رضوانشهر گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی در راستای پیگیری مطالبات روستاییان و برای رفع مشکلات و معضلات از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان رضوانشهر، مهندس سید نادر صفوی میرمحله در نشست با دهیاران بخش مرکزی ضمن قدردانی از زحمات آنان در پیگیری مسائل و مشکلات عمران و آبادانی روستاها با اشاره به سیاست دولت سیزدهم خدمات رسانی، گفت: دهیاران بعنوان نماینده دولت در روستاها باید اشراف کامل و حضور فعال در روستا داشته باشند.

وی تاکید کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی در راستای پیگیری مطالبات روستاییان و برای رفع مشکلات و معضلات از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر اینکه توجه به نیازهای مردم باید جزو برنامه های مهم قرار گیرد، افزود: حضور در میان مردم و شنیدن سخنان و مشکلات مردم و همچینن پیگیری مطالبات آنها از اهمیت بالایی برخوردار است ، که مسئولین باید با آن تفکر جهادی به این موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشند.

صفوی به خدمات دولت سیزدهم طی یکسال و نیم گذشته در شهرستان اشاره نمود و گفت: امروز به لطف خدا با تمام هجمه ها و مشکلات به جامانده از قبل، دولت سیزدهم جناب آقای دکتر رئیسی همه توان خود را برای خدمتگزاری به مردم بکار گرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: در راستای سیاست های دولت مردمی و تاکیدات استاندار محترم گیلان با سفر به روستاها و دیدار چهره به چهره با مردم از نزدیک و پیگیری مشکلات مردمی در حوزه های مختلف زیرساختی، عمران و آبادانی؛ سعی کردیم با استفاده از ظرفیت نماینده حوزه انتخابیه، مقام عالی استان و دیگر مدیران استانی و شهرستانی در جهت رفع مشکلات به منظور رضایتمندی مردم تلاش کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار