در راستای پیگیری دغدغه ها و مسایل کشاورزان؛
کد خبر: ۱۰۹۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴ 17 March 2023

استاندار از پرداخت کامل مطالبات چایکاران گیلانی خبر داداستاندار از پرداخت کامل مطالبات چایکاران گیلانی خبر داد

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم نسبت به رفع دغدغه ها و مسایل کشاورزان اهتمام جدی دارد، از پرداخت کامل مطالبات چایکاران استان، طی روزهای آتی و قبل از سال نو خبر داد.

به، دکتر اسدالله عباسی عصر امروز (چهارشنبه 24 اسفندماه 1401) در جلسه مشترک فرماندارن، بخشداران و شهرداران گیلان از پرداخت تمامی مطالبات چایکاران تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با مکاتبه انجام شده با معاون اول محترم رئیس جمهوری و پیگیری های صورت گرفته، تمامی ۸۰ میلیارد تومان از طلب باقی مانده چایکاران تا پایان سال جاری پرداخت می‌شود و هیچ ‌مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم برای بهبود وضعیت صنعت چای، بیان کرد: ارتقای کیفی تولید هم در باغات و هم در کارخانجات در قالب زنجیره تولید تا مصرف، می تواند ضامن حفظ بلندمدت و رونق صنعت چای باشد.

وی با بیان اینکه از کشاورزان و تولیدکنندگان حمایت می کنیم، گفت: تکمیل زنجیره ارزش تولید، افزایش بهره وری و ارتقای راندمان تولید در واحد سطح از اقداماتی که باید در بخش تولیدات کشاورزی استان به طور جدی پیگیری و اجرا شود.

دکتر عباسی پرداخت کامل مطالبات چایکاران عزیز قبل از سال جدید را گامی در جهت رفع دغدغه ها و مسائل این قشر زحمتکش دانست و گفت: رضایتمندی آحاد جامعه از جمله کشاورزان از برنامه های راهبردی دولت مردمی و انقلابی است و در این راستا همه مسئولان پای کار هستند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار