حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی
کد خبر: ۱۰۹۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲ 15 March 2023

حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه «معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی» در محل نمایشگاه‌های خانه ملت که با شعار جهاددانشگاهی الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت دانش‌بنیان برگزار می‌شود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک با بیان اینکه یکی از دستاوردهای خوب انقلاب اسلامی تاسیس موسسه علمی به نام جهاددانشگاهی است، گفت: عمده فعالیت های این مجموعه بر پایه علمی و با رویکرد جهادی انجام می‌شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همانگونه که در نام این نهاد به دو کلمه جهاد و دانشگاه تاکید شده است، باید کارهای علمی را هم در کشور با رویکردی جهادی و فعالیت مضاعف انجام دهیم.

وی با اشاره به کارنامه موفق جهاددانشگاهی گفت: این نهاد انقلابی در بیش از چهل سال فعالیت خود توانست به بخش اعظم آن اهدافی که از ابتدا برای آن پیش‌بینی شده بود دست یابد.

حجت الاسلام صفری با اشاره به اینکه مجموعه جهاددانشگاهی را به عنوان یکی از ارکان علمی کشور می‌شناسیم، ادامه داد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در زمینه تقویت اقتصاد دانش بنیان این نهاد توانسته است در این حوزه با مدیریت پارک های علم و فناوری و فراهم کردن بستر فعالیت شرکت‌های فناور و دانش بنیان اقدامات موثری انجام دهد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی افزود: در همین راستا انتظار می‌رود جهاددانشگاهی بتواند گره هایی را که در زمینه اقتصادی و مسائل دانش بنیان در کشور وجود دارد، شناسایی و حل کند‌.

وی با اشاره به اینکه مجلس می‌تواند در زمینه قانون گذاری گره‌گشایی کند و حامی جهاددانشگاهی باشد ادامه داد: موضوع دیگر هم بودجه سالیانه است که امسال هم پیگیری لازم انجام شده تا بودجه مناسب در سال ۱۴۰۲ برای انجام فعالیت های فناورانه جهاددانشگاهی اختصاص یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار