در راستای پیگیری دغدغه ها و مسایل کشاورزان؛
کد خبر: ۱۰۹۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱ 15 March 2023

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم نسبت به رفع دغدغه ها و مسایل کشاورزان اهتمام جدی دارد، از پرداخت کامل مطالبات چایکاران استان، طی روزهای آتی و قبل از سال نو خبر داد.

به، دکتر اسدالله عباسی عصر امروز (چهارشنبه 24 اسفندماه 1401) در جلسه مشترک فرماندارن، بخشداران و شهرداران گیلان از پرداخت تمامی مطالبات چایکاران تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با مکاتبه انجام شده با معاون اول محترم رئیس جمهوری و پیگیری های صورت گرفته، تمامی ۸۰ میلیارد تومان از طلب باقی مانده چایکاران تا پایان سال جاری پرداخت می‌شود و هیچ ‌مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم برای بهبود وضعیت صنعت چای، بیان کرد: ارتقای کیفی تولید هم در باغات و هم در کارخانجات در قالب زنجیره تولید تا مصرف، می تواند ضامن حفظ بلندمدت و رونق صنعت چای باشد.

وی با بیان اینکه از کشاورزان و تولیدکنندگان حمایت می کنیم، گفت: تکمیل زنجیره ارزش تولید، افزایش بهره وری و ارتقای راندمان تولید در واحد سطح از اقداماتی که باید در بخش تولیدات کشاورزی استان به طور جدی پیگیری و اجرا شود.

دکتر عباسی پرداخت کامل مطالبات چایکاران عزیز قبل از سال جدید را گامی در جهت رفع دغدغه ها و مسائل این قشر زحمتکش دانست و گفت: رضایتمندی آحاد جامعه از جمله کشاورزان از برنامه های راهبردی دولت مردمی و انقلابی است و در این راستا همه مسئولان پای کار هستند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار