تجلیل از ۱۵ خانواده‌ شاهد و ایثارگر گیلان
کد خبر: ۱۰۹۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸ 13 March 2023

تجلیل از ۱۵ خانواده‌ شاهد و ایثارگر گیلانتجلیل از ۱۵ خانواده‌ شاهد و ایثارگر گیلان

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای گرانقدر ایران اسلامی، این سرمایه‌های ارزشمند را مردان زنده‌ی تاریخ و مجاهدان عرصه‌های سخت دفاع از کیان و شرف این آب و خاک دانست و افزود: بهترین شیوه‌ی قدردانی از شهداء، رهروی از سیره‌ی این سرمایه‌های ارزشمند انسانی ست.
آیت الله فلاحتی در ادامه، احیای ارزش‌های والای انسانی و اسلامی در این سرزمین را مرهون درایت و تلاش‌های خالصانه‌ی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: امام راحل فیلسوف، فقیه و جریان شناسی بود که معادلات جهانی را به درستی درک کرد و سنگ بنای نهضتی را گذاشت که امروز مرکز ثقل جنبش‌های ظلم ستیز و آزادیخواه جهان شده و به الگویی کارآمد و اثرگذار برای مقابله با استکبار و صهیونیسم جهانی درآمده است.
امام جمعه‌ی رشت همچنین تحقق عینی الگوی ارایه شده از متن انقلاب شکوهمند اسلامی را مستلزم روحیه‌ی رشادت و فداکاری فرزندان رشید و صالح امام توصیف کرد و افزود: شهدا در این عرصه پیشگام بوده و روحیه‌ی رشادت و ایثار را به آیندگان ارزانی داشته اند.
حسین مصطفی پور، معاون سیاسی - امنیتی استانداری گیلان نیز در این نشست یاد شهدای عزیز این سرزمین را گرامی داشت و گفت: بهترین شیوه‌ی پاسداشت از ارزش‌های والای انقلاب، پاسداری از آرمان‌ها و رهروی از سیره‌ی شهداست.
محمدرضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز با تشریح اهداف برپایی این همایش گفت: تقدیر از خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر بویژه فرزندان شهدا، گام کوچکی در راستای پاسداشت تلاش‌های خالصانه‌ی این انسان‌های الهی و فداکار به حساب می‌آید و هر ساله در روز بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود.
در پایان این مراسم از مستند هنری «به نام مادر» کاری در خصوص انعکاس روحیه‌ی صبر و بردباری مادران شهید استان رونمایی شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار