اجلاسیه سراسری نماز لنگرود با حضور نماینده، ولی فقیه در گیلان، در دانشکده پرستاری و پیراپزشکی شرق گیلان، لنگرود، برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰ 13 March 2023

اجلاسیه سراسری نماز لنگرود با حضور نماینده، ولی فقیه در گیلان، در دانشکده پرستاری و پیراپزشکی شرق گیلان، لنگرود، برگزار شد.اجلاسیه سراسری نماز لنگرود با حضور نماینده، ولی فقیه در گیلان، در دانشکده پرستاری و پیراپزشکی شرق گیلان، لنگرود، برگزار شد.اجلاسیه سراسری نماز لنگرود با حضور نماینده، ولی فقیه در گیلان، در دانشکده پرستاری و پیراپزشکی شرق گیلان، لنگرود، برگزار شد.اجلاسیه سراسری نماز لنگرود با حضور نماینده، ولی فقیه در گیلان، در دانشکده پرستاری و پیراپزشکی شرق گیلان، لنگرود، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در سفر به لنگرود در اجلاسیه سراسری نماز لنگرود که در دانشکده پرستاری و پیراپزشکی شرق گیلان برگزار شد، با اشاره به رزق کریم از دیدگاه آیات و روایات، گفت: رزق کریم رزقی است که دائمی، بی منت، وسیع، خالص و پاک باشد.

آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد: در روایات آمده است عبادت هفتاد جزء دارد و بالاترین جزء آن این است که رزق انسان خالص و پاک و حلال باشد.

وی با تاکید بر اینکه هر کاری باید رنگ خدایی داشته باشد، تصریح کرد: کسی که نماز می‌خواند و انفاق می‌کند مومن واقعی است و از جایگاه و درجه خاصی نزد خداوند برخوردار است و رحمت الهی و رزق کریم در پیش روی اوست.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نماز خوان باید اجتماعی و به فکر مردم باشد گفت: بین نماز و نیاز جامعه ارتباط وجود دارد و خلاف و جرم بین اهل نماز و مسجد و دیانت در جامعه از همه طبقات کمتر است، زیرا نماز انسان را بیمه می‌کند.

آیت الله فلاحتی گفت : نماز روح انسان را متعالی می‌کند و امام راحل حتی در بستر مرگ هم نماز می‌خواند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نقوی امام جمعه لنگرود هم در این اجلاسیه گفت: در ۷۰ مسجد، ۵۰ مدرسه و ۳۰ اداره شهرستان لنگرود نماز جماعت برگزار می‌شود.

محمد رضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود نیز گفت: امروز خداوند به مسئولان نظام جمهوری اسلامی این توفیق را داده که در مسند قدرت قرار بگیرند و منشا تاثیر و اداره امور جامعه باشند و نخستین وظیفه مسوولان این است که نسبت به اقامه نماز تلاش گسترده‌ای داشته و موجبات اشاعه نماز در جامعه را فراهم کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار