کد خبر: ۱۰۹۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰ 11 March 2023

عنایت رضایی پور امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان مرزی بندر آستارا با بیان اینکه مهمترین وظیفه ستاد خدمات سفر، کیفیت بخشی به خدمات و امکانات اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی است، اظهار کرد: تجهیز کامل مدارس مربوط به ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان بسیار مهم است.

وی افزود: باید از ظرفیت امکانات آموزش و پرورش در راستای مهمان نوازی از معلمان پرتلاش استفاده کرده و با رعایت احترام، زمینه های سفر دوباره معلمان زحمتکش را به این شهرستان مرزی شمال کشور فراهم آوریم.

فرماندار آستارا خواستار حضور مدیران تمامی دستگاه های اجرایی عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان آستارا در جلسات این شورا شد و افزود: شورای آموزش و پرورش بازویی توانمند برای تعلیم و تربیت است.

رضایی پور تاکید کرد: مصوبات شورای آموزش‌ و پرورش شهرستان مرزی بندر آستارا باید اجرایی شود.

وی با اشاره به تحصیل اسناد املاک آموزش و پرورش، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی مرتبط، همکاری های لازم را در این زمینه با اداره آموزش و پرورش شهرستان آستارا انجام دهند.

فرماندار آستارا با اشاره به ضرورت هماهنگی درخصوص چهارشنبه آخر سال، خاطرنشان کرد: آسیب های ناشی از بی احتیاطی در چهارشنبه آخر سال برای دانش آموزان تبیین شود.

وی اضافه کرد: فرهنگ‌سازی، موثرترین راه پیشگیری از حوادث است و کوچکترین غفلت باعث بروز حوادث تلخ و جبران ناپذیر در چهارشنبه آخر سال می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار