کشف ۳۶۱حلقه لاستیک احتکار شده در منزل مسکونی
کد خبر: ۱۰۹۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸ 11 March 2023

مدیر کل صمت گیلان: ۷۰ اکیپ در طرح نظارتی عیدانه گیلان بر بازار نظارت دارند.

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان؛ مدیرکل صمت گیلان از کشف ۳۶۱ حلقه لاستیک انواع خودرو‌های سبک و نیمه سنگین احتکار شده به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان در یک منزل مسکونی در رشت خبر داد.
تیمور پور حیدری با اشاره به اینکه این طرح با حضور و همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، و همکاری اتاق اصناف، شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان زمین شناسی و تعزیرات اجرا می‌شود افزود: با تمام قوا برای مبارزه با گرانفروشی، احتکار، کم فروشی و هرگونه تخلف بسیج شده ایم.
وی با بیان اینکه با هماهنگی همه نهاد‌های نظارتی با اخلالگران بازار بشدت برخورد خواهد شد، گفت: ۷۰ تیم نظارت و بازرسی از بازار استان گیلان فعال شده اند که ۴۰ اکیپ در مرکز استان و ۳۰ اکیپ در سطح شهرستان‌های استان می‌باشند.

تیمور پورحیدری خاطرنشان کرد: هدف گذاری‌های نظارتی ما برای جلوگیری از احتکار، اختفاء و گرانفروشی کالا‌های اساسی در سطح عمده و خرد خواهد بود و بر همین اساس از مردم فهیم استان گیلان تقاضا داریم با هوشیاری کامل موارد احتکار اختفاء و گرانفروشی و یا هر گونه تخلف را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ این اداره کل و یا شماره تلفن ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی که به صورت شبانه روزی فعال می‌باشند گزارش نمایند تا بتوانیم سیطره نظارتی خود را گسترش دهیم.
وی در پایان گفت: از بازاریان و کسبه متدین استان تقاضا داریم که نسبت به مردم و گردشگران نهایت مساعدت را داشته و اجناس را با تخفیف ویژه برای جذب سهم بازار بیشتر و رونق اقتصادی بیشتر در ایام عید عرضه نمایند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار