آیین رونمایی از برند شهری بندرکیاشهر
کد خبر: ۱۰۹۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲ 05 March 2023

آیین رونمایی از برند شهری بندرکیاشهرآیین رونمایی از برند شهری بندرکیاشهرآیین رونمایی از برند شهری بندرکیاشهرآیین رونمایی از برند شهری بندرکیاشهر

به گزارش خبرگزاری تابناک

آیین رونمایی از برند شهری بندرکیاشهر

رونمایی از برند شهری بندرکیاشهر با حضور فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ، بخشدار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج، جمعی از اصحاب رسانه و شهروندان در سالن امام رضاع بندرکیاشهر برگزار شد.

 

مرتضی عاطفی ؛شهرداربندرکیاشهر در این آیین از تهیه و تدوین یک ساله برند گفت و افزود: بندر کیاشهر با پیشینه تاریخی این شهر مرتبط با حوزه تاریخ و ماهیان خاویار بوده که باید گفت این رونمایی از برند انتهای راه نیست بلکه آغازی دوباره برای بندر است.

وی با امید بر اینکه نام پر افتخار بندرکیاشهر در مجامع بین المللی برده شود ارتباط و نشر این برند در استان و خارج از کشور بندرکیاشهر را لازمه آن دانست .

خسرو آرنگ ؛فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این آیین با بیان اینکه شهر یک موجود زنده است از نقش بسزای شهروندان گفت و تصریح کرد: شهرسکونتگاهی است که شهروندان و ساکنین آن ،شهر را می سازند و درواقع شهروند و ساکنین آن در ساختن آن نقش بسزایی دارند.

وی افزود: شهروند انتخاب می کند کجا زندگی کند و ساختگاه آن را تعریف می کند و یکی از ساختگاه ها پارلمان محلی است که ضرورت ارتباط از سوی مدیر و شهروند را می رساند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید به انتقاد پذیری مدیران درامور شهری اظهار کرد: در کارکرد مدیریتی و حاکمیتی انتقادات و پیشنهاداتی وجود دارد، لازم است مدیر انتقاد را بشنود و برای آن برنامه ریزی کند .

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه از ضرورت جلب مشارکت ، سرمایه گذاری و مدیریت منابع مالی و انسانی گفت و افزود: همانطور که منابع انسانی بسیار مهم است مدیریت منابع طبیعی نیز برای پیشبرد پروژه ها راهبردی ارائه شده از گیلان ضروری است .

در ادامه با حضور فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ، بخشدار ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج بندرکیاشهر ؛مجیدعزیزی ریس شوراهای اسلامی شهرستان رشت و جمعی از مسئولین و فرهیختگان از بنر برند و لوگوی جدید شهرداری بندرکیاشهر رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار