آیین واگذاری اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر گیلان با حضور استاندار در لاهیجان
کد خبر: ۱۰۹۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳ 06 February 2023

آیین واگذاری اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر گیلان با حضور استاندار در لاهیجانآیین واگذاری اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر گیلان با حضور استاندار در لاهیجان

دکتر عباسی: تکمیل پروژه های عمرانی در گیلان بر اساس سیاست‌های ابلاغی دولت است بگزارش خبرنگارتابناک گیلان همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی؛ آیین واگذاری اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر گیلان با حضور دکتر عباسی نماینده عالی دولت در استان در لاهیجان برگزار شد.
دکتر اسدالله عباسی عصر امروز(دو شنبه) در آئین اعطا ۱۵۸ هزار و ۵۵۵ برگه سند روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر گیلان که به صورت نمادین در روستای کلشتاجان از توابع شهرستان لاهیجان با گرامیداشت دهه مبارک فجر و تسلیت وفات حضرت زینب(س) اظهار کرد: حضرت زینب(س) نماد ایثار، اقتدار، وفا و از جان گذشتی است و اگر بانوان و دختران ایران اسلامی این بانوی عزیز را الگوی خود قرار دهند بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.
وی با ابرار خرسندی از حضور در بین مردم روستای کلشتاجان گفت: مدیران دستگاه اجرایی در گیلان بر اساس اسناد بالادستی‌و سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری و دولت مردمی و انقلابی به صورت جهادی در این استان در حال فعالیت هستند.
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اعطای بیش از ۹ هزار سند بنیاد علوی در این استان افزود:هفته گذشته با حضور مهندس فتاح سند بنیاد علوی که توسط رژیم پهلوی غصب شده بود به دست روستائیان رسیده و تاکنون ۹هزار و ۲۰۰ سند برای مردم و روستائیان گیلان صادر شد.
دکتر عباسی با تاکید بر لزوم توجه بر ادامه‌دار بودن اعطای سند روستایی در استان گیلان بیان کرد: اعطای چهار هزار و ۸۸۶ سند روستایی در استان اقدامی بسیار مهم قابل تامل است زیرا منجر به تعیین تکلیف بخش اعظمی از اراضی روستایی شده است.
وی با بیان اینکه وحدت و همدلی مدیران با یک‌دیگر در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور و استان گیلان بسیار خوب است، تصریح کرد: با افتخار روستا زاده ام و باید عمران و آبادانی در روستاها مورد توجه قرار گیرد که بر همین اساس کار گروهی توسط معاون عمرانی استانداری گیلان تشکیل و اعضای کارگروه به روستاها رفته و مشکلات آن روستا در عرصه‌های مختلف را بررسی می‌کنند.
به گفته استاندار گیلان یکی از اقدامات مهم بودجه بندی توجه به رفع محرومیت و عدم توجه تنها به شاخص جمعیت در روستاها بوده است که باید تلاش شود رفاه عمومی در تمامی عرصه‌ها تامین و چیزی به عنوان‌فقر مطلق وجود نداشته باشد.
دکتر عباسی تشکیل قرارگاه جهادی مدیریت آب زراعی در گیلان را یک اقدام موثر در کاهش تنش آبی دانست و بیان کرد: در سال گذشته علیرغم کاهش بارش باران، قرارگاه جهادی مدیریت آب در این استان تشکیل و تصمیمات و اقدامات انجام شده در این قرارگاه سبب افزایش ۱۵ درصدی کشت برنج در این استان شد.
وی با اشاره به تخصیص اعتبار چهار هزار و ۵۰۰‌میلیارد تومانی در تکمیل پروژه‌های عمرانی در استان گیلان به مناسبت دهه فجر انقلاب گفت: کشور در تحریم همه جانبه توسط استکبار مواجه است ولی دولت مردمی آیت الله دکتر رئیسی با وجود تمامی این فشارها، بدهی‌ها و استقراض‌های بانکی را پرداخت و به سمت ساماندهی اقتصاد یارانه‌ای رفته است.
استاندار گیلان تکمیل برخی از پروژه های بزرگ عمرانی در استان گیلان را در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی دولت دانست و افزود: امروز سالن استخر ورزشی فرهنگیان رشت بعد از ۱۸ سال ، در هفته دولت پل کابلی آستانه اشرفیه بعد از ۱۳ سال تکمیل و همین راستا آسفالت و نوسازی جاده سیاهکل به سنگر و تکمیل میدان گیل در دستور کار دولت در گیلان می‌باشد.
در سال ۱۴۰۱ تاکنون چهار هزار و ۸۸۶ برگ سند روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت گیلان اعطا شده است.
در پایان این آئین به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۰ برگ سند روستایی به اهالی روستای کلشتاجان از سوی استاندار گیلان اعطا شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار