همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار گیلان
کد خبر: ۱۰۹۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸ 06 February 2023

بگزارش تابناک گیلان همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، پروژه استخر شنای فرهنگیان رشت پس از ۱۸ سال، امروز(دوشنبه) با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید.
استانداری گیلان، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، پروژه استخر شنای فرهنگیان رشت پس از ۱۸ سال وقفه، امروز(دوشنبه) با حضور دکتر اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.
نماینده عالی دولت در گیلان در آیین بهره برداری از استخر شنای فرهنگیان رشت،گفت: بهره برداری از این پروژه گام موثری در راستای پویاسازی بخش ورزش در مرکز استان است.
دکتر عباسی با تاکید بر حفظ و نگهداری از امکانات زیرساختی در بخش های مختلف، افزود: افتتاح یک پروژه فقط کافی نیست باید در امر نگهداری آن هم دقت شود.
استاندار گیلان با بیان اینکه استخر شنای فرهنگیان رشت فرصت خوبی برای برگزاری مسابقات فراهم می کند، گفت: محدودیت های زیادی در برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی در این رشته در گیلان وجود داشت که با بهره برداری این مجموعه تا حدودی این محدودیت ها رفع شد.
وی با اشاره به پروژه های معوق و بر زمین مانده از سنوات گذشته در گیلان، بیان کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام و بر زمین مانده در اولویت دولت سیزدهم است.
وی ادامه داد: این پروژه از سال ۹۳ که به علت شرایط اقلیمی متوقف شده بود با نگاه ویژه دولت سیزدهم به بهره برداری رسید.
استاندار گیلان با تاکید بر فراهم سازی بسترهای شور و نشاط و شادابی در مدارس و محیط های آموزشی، اضافه کرد: ایجاد سالن های چند منظوره فرهنگی و ورزشی در کنار مدارس و فضاهای آموزشی در شهرستان ها مورد توجه قرار گیرد.
دکتر عباسی با تاکید بر اینکه بسترهای فعالیت همه رشته های ورزشی فراهم شود، گفت: توانمندسازی و شکوفایی استعدادهای ورزشی با برنامه محوری و ایده پردازی محقق می شود.
وی با بیان اینکه دانش آموزان آیینه تمام نمای انقلاب اسلامی هستند، افزود: سرمایه گذاری در بخش تعلیم و تربیت بسیار اهمیت دارد.
برای احداث و تکمیل این پروژه که بر اثر برف سال ۸۳ آسیب دیده بود در مجموع ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده است.
پروژه استخر شنای فرهنگیان رشت به مساحت دو هزار و ۳۵۰ متر مربع زیربنا، در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث شده است.
استخر شنای بزرگسالان و کودکان، سونای بخار، خشک، جکوزی، سالن بدن سازی و کافی شاپ بخشی از امکانات استخر شنای فرهنگیان رشت است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار