بیانیه مشترک امام جمعه و فرماندار رضوانشهر به مناسبت آغاز دهه فجر
کد خبر: ۱۰۹۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲ 01 February 2023

بگزارش خبرنگارتابناک گیلان
امام جمعه و فرماندار رضوانشهر در بیانیه ای فرارسیدن دهه فجر را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر در این بیانیه آمده است:

انقلاب اسلامی سال ۵۷ را می‌توان، به عنوان انقلابی منحصر به فرد و خاص در عصر حاضر عنوان کرد، انقلابی کاملا مردمی که بر پایه سه عنصر اصلی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تشکیل شد.

انقلابی که همواره بدخواهان زیادی داشته و از همان آغاز، از توطئه ها، فتنه گری‌ها و تفرقه اندازی‌های دشمنان قسم خورده ایران و انقلاب اسلامی، در امان نبوده است، اما به مدد امداد الهی، راهبرد‌های رهبر معظم انقلاب، ایستادگی‌ها و مقاومت مردم شکست ناپذیر، همچنان سرافراز و سرو قامت، پابرجاست.

با وجود تلاش‌های همیشگی دشمنان به منظور دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب، اما مردم ایران اسلامی، در برهه‌های مختلف با بصیرت، آگاهی و هوشیاری کامل، نشان داده اند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند همانگونه که در حوادث چندماه اخیر، ثابت کردند که خط مردم از خط آشوب گران جداست.

امید است که مردم ولایت مدار شهرستان رضوانشهر بویژه مسئولان با یادآوری دستاوردها و برکات نظام اسلامی، در راستای جهاد تبیین شعارهای جهانی و فطری انقلاب را جلوه‌ای تازه‌تر بخشیده و توصیه‌های حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم را نصب العین قرار دهند و همه در راستای تبیین گفتمان متعالی انقلاب اسلامی، عدالت، پیشرفت و تقویت امید و بررسی نقاط ضعف و راه‌های جبران آنها در جامعه بکوشند.

اینجانبان ضمن ‌پاسداشت ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یاد امام خمینی (ره)، شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم ، تامین امنیت ، جانبازان و رزمندگان را گرامی می‌داریم و از خداوند منان، رشد و تعالی روزافزون انقلاب اسلامی و رفع موانع داخلی و دفع توطئه‌های دشمنان و اتصال این انقلاب به طلوع خورشید ولایت عظمای حضرت ولی عصر(عج) را مسئلت می‌نماییم.

محمد مهدی نژاد فومنی
امام جمعه شهرستان رضوانشهر

سیدنادر صفوی میرمحله
فرماندار شهرستان رضوانشهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار