آیین عطر افشانی و گلباران مزار شهدا در رضوانشهر
کد خبر: ۱۰۹۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰ 01 February 2023

آیین عطر افشانی و گلباران مزار شهدا در رضوانشهرآیین عطر افشانی و گلباران مزار شهدا در رضوانشهرآیین عطر افشانی و گلباران مزار شهدا در رضوانشهرآیین عطر افشانی و گلباران مزار شهدا در رضوانشهر

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آیین عطرافشانی و گلباران مزار شهدا با حضور فرماندار رضوانشهر و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ، همزمان با آغاز دهه فجر (چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی) آیین عطرافشانی و گلباران مزار شهدا با حضور مهندس سیدنادر صفوی میرمحله، حجت الاسلام و المسلیمن مهدی نژاد فومنی امام جمعه، اعضای شورای تامین، و مدیران دستگاه های اجرایی و خانواده های معظم شهدای شهرستان برگزار شد.

در این آیین باشکوه، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان ضمن قرائت فاتحه، گلباران و عطر افشانی مزار شهدا با آرمان های والای شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند و یاد و خاطره رشادت ها و جانفشانی‌ های شهدا را گرامی داشتند.

فرماندار رضوانشهر در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر؛ گفت: انقلاب اسلامی با درایت حضرت امام خمینی (ره)، مردی از جنس نور و معنویت، و با پشتوانه مردم به پیروزی رسید، این انقلاب حاصل جانفشانی خون شهدا است و ما مدیون خون شهدا هستیم.

صفوی افزود: انقلاب اسلامی متعلق به همه افراد و اقشار جامعه اسلامی است و گرامیداشت دهه فجر در واقع به معنای تجدید عهد با شهدا و آرمان های بلند امام راحل و عظیم الشأن است و دهه فجرامسال با شعار محوری ایران استوار، 44 سال افتخار آغاز می گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار